söndag 19 juli 2015

REA-TIPS














Tjingeling!





Som ni kanske märkt har jag tagit en veckas semester från bloggen, but now i'm back:) Kikar in idag med världens bästa tips till er, för det är nämligen så att Modesto drar igång med sin sommarrea just idag. Du hittar massor med fin fint till 30-50% billigare. Men. Hur. Bra?? Älskar när man kan fynda fina märkeskläder som kommer hålla i längden till riktigt braiga priser.




Här kommer några utvalada favoriter jag tycker ni kan spana in lite extra:




1. Alltså dessa ballerinor, jag har flera par. De är så sköna att gå i. I svart hittar du dem här, men de finns i några färger till!

2.  Suuupersnygg och lite chick jumpsuit från favoritmärket, ett plagg man kan variera till både vardags och fest och till halvapriset hittar du här.

3. Okej, vi kör kjolen igen, men den är verkligen en favorit! Ni hittar den här. Snygg till bara en tisha och med en kofta över när det är lite kyligare.

4. Jag köpte denna kimono, fast i den korta modellen i början av sommaren. Gillar den massor. Nu hittar ni den längre modellen till riktigt fynd pris här.

5. Sen ett tips till, om någon kille skulle råka kika in här, eller om någon av er damer vill klicka till er käreste;), är dessa supersnygga sommarshorts. En riktig klassiker i herr-garderoben, som nu kan sommarereafyndas här.






HAPPY SHOPPING 











2 kommentarer:

Nazima sa...

Hej!!! Såg på starwomans insta att du tipsade om rean, och lyckade lägga vantarna på något jag velat ha sååå länge men inte prioriterat, nämligen ett par ballerinas från Stylesnob. Har hört då mycket gott om dessa skor och nu är ett par äntligen på väg hem till mig. Ett jättetipstack till dig, Mia!
Kramar!

MITT VITA HUS sa...

Vad roligt Nazima:)

Kram

M