torsdag 2 juli 2015

MUMSIGASTE BÄREN


























Idag har Alice och jag hängt i jordgubbslandet. Nu är det sommar. På riktigt.






Hellooo i sommarsolen!






Mår ni fint? Hoppas det:)




Idag åkte Alice och jag ut till jordgubbslandet för att plocka med oss några färska liter hem. Jag älskar jordgubbar. Det gör väl alla?:) Endel mogna bär fanns det, tyvärr inte vår favoritsort än men den kommer. Jordgubbsdamen sa det - snart så finns det massor med sådana bär och då kommer vi igen och ska plocka med oss massa liter hem för att frysa in och äta på direkten. Dessa vi plockade idag är en lite syrligare sort, men goda de med.


Nu ska jag passa på att sätta mig i solen en stund och njuta lite, så önskar er bara en fin fin torsdag så ses vi snart igen:)




KRAM











1 kommentar:

Gabriella sa...

Underbart! Så gott med jordgubbar alltså:) Här blev det jordgubbar köpta från Coop idag, men det funkade det med:)
Kram