torsdag 9 juli 2015

MIN HÄSTJEJ ÄR HEMMA IGEN
































Nu är hon hemma, vår Emma. Nio dagar säger Emma kändes som tre timmar. Hon saknar alla redan, både hästen (fast henne vet hon ju att det bara är några veckor kvar tills hon får träffa igen, när de andra lägren är över:) och vännerna både de nya och de gamla och väldens bästa ridlärare (dom träffar hon ju också snart igen såklart:). Men det är något visst med de där med ridläger. Längtan och saknaden och minnena från världens bästa somrar som hon kommer ha med sig hela livet.


Som ni ser så var det en ganska blöt avslutning idag, men det gjorde inte hästtjejerna något. De red så fint i kadriljen ändå och sjöng så glatt för alla föräldrar och syskon som kommit på uppvisningen och för att hämta sin lilla skatt. De är ju vanan att vara ute i ur och skur och jag tror minsann som vanligt att det var min unge som var den skitigaste av dom alla ha ha (och så himla söt med den lilla blåklockan under ögat, som en av de andra hästarna lyckades fixa till så snyggt när han rymde och hon tydligen skulle fånga honom:).


Nu ska jag passa på att pussa på henne lite extra här, inte för att hon vill men jag har ju saknat henne så;)





KRAM










4 kommentarer:

Camilla 33 år och 10 barnsmamma sa...

Härliga bilder :-D
Mvh Camilla
www.tiobarnsmamman.se

Nazima sa...

Underbara bilder!
Kram

Hem & Trevligheter sa...

Jag letar rutinerad B-ponny till min dotter. Du vet möjligtvis inte om någon som är till salu?

/Linda

MITT VITA HUS sa...

Linda: Åh nej tyvärr inte. Har du kollat hestnet?

Kram

M