fredag 10 juli 2015

HEY FRIYAY









Bjuder på en bild på fredagsblomman, inte från trädgården denna gång utan direkt från torghandeln i storstan.





Hej mina fina!





Här vakans det kalas för nyblivna 10-åringen. Hon har beställt hamburgare, så phu nu är ett helt gäng gjorda och väntar på grillen. Det blir hamburgare med coleslaw, friterade pommes, mozarella sticks, pickels och  a l l a  andra tillbehör man kan tänkas sig alá american style. Dock kommer jag nog frysa ihjäl när jag ska står där ute vid grillen och grilla allt;)


Så jag har inte tid att sitta här, för nu kommer gästerna snart! Men jag ville bara kika in och säga hey friyay, nu är det bara två jobbpass kvar sedan semester och grattis till älsklingen som gick på sin idag:)



KRAM










3 kommentarer:

Finaste mattan sa...

Ljuvlig kulör! : )

Anonym sa...

Hej! Så fina ljuslyktor, var är de ifrån? /Maria

MITT VITA HUS sa...

Maria: De är från Rejmyre glasbruk, bubbles. Du kan klicka hem dom från dukatbord.se

Kram

M