onsdag 1 juli 2015

HÄNG MED PÅ INSTAGRAM







Hej finaste!





Idag kom värmen, med juli månad. Solen har strålat och värmen, åh denna underbara värme. Lata härliga sommardagar, i lovet it. Själv har jag sprungit med min vän på krokig väg på landet och svettats, bra val på dag kände jag;) Men så skönt efteråt.





Jag hoppas kunna hinna kika in till er en massa i sommar, men av erfarenhet vet jag att ibland blir det lite glest med inläggen:S Därför säger jag häng med på instagram om ni är nyfikna på vad jag gör! Där försöker jag uppdatera flitigt med blandat som hemmalivet, trädgården, skatterna, en hel del hästar och så träningen och maten och mitt viktväktarna. Allt det där som är mitt liv just för stunden:) @mittvitahus heter jag där, men det kanske ni redan vet:)






KRAM











Inga kommentarer: