lördag 4 juli 2015

FJÄDERLAMPAN














Vardagsrummet har fått en fluffig fjäderboll i taket. Tror dock inte den ska få hänga här, men jag var tvungen att provhänga upp den på momenten när postleveransen anlände igår:) (fjäderlampan heter Eos från Vitra och jag har beställt den hos bästa Homenord. Mattan kommer från Fabual Living/200m2, soffan Englesson, kuddarna Svenskt Tenn och Nina Kullberg/By Binette, bordet har jag beställt här. Vasen från Hemtex)





Hej i sommarsolen och i värmen!






Kikar bara in det allra kortaste här för alldeles strax måste jag bege mig mot lite jobbning. Nu räknar jag ner tills min "riktiga" semester börjar. Jag har nu dessa veckor sedan skatterna slutade skolan, endast jobbat några kvällar och sen jobbat på helgerna, för att kunna vara med dom så mycket som möjligt. Perfekt alternativ för den som kan. Men nu längtar jag verkligen efter att vara helt ledig och att hela familjen ska få vara lediga tillsammans:)


Hoppas ni har det bra i värmen, passa på att njut riktigt nu för det vankas tydligen lite kyligare tider igen:S)





KRAM












3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar lampa som harmonierar perfekt med pionerna! Kram

Nazima sa...

Den lampan är ju bara så fin, tycker den passar finfint i ert vardagsrum!
kram

Anonym sa...

Underbar lampa! Vilken storlek är det!?