söndag 5 juli 2015

DIREKT FRÅN TRÄDGÅRDEN













Från min lilla trädgård i dag - daggkåpa, stjärnflocka och de sista pionerna för i år.





Tjingeling!




Här njuter vi för fullt av värmen. Vilket väder:) Älskar dessa dagar. Lata härliga sommardagar. Sol, bad, goda grillmiddagar (nyss satt vi på terassen och åt grillad kyckling och halloumi tillsammans med en sallad fylld med jordgubbar mmm så gott!) glada små skatter med solkysst hud. Nu gäller det att tanka solenergi till förråden som ska räcka till hela hösten. 



Just nu sitter jag och kikar på en bukett direkt från min lilla trädgård. Även om man inte är inne så mycket just nu så känns det kul att bara kunna gå ut i trädgården och plocka några kvistar färska blommor och sätta i en vas att ha på bordet.









Nu ska jag hoppa in i duschen här, sitter fortfarande i träningskläderna och känner mig inte so fresh. Sen ska vi mysa ner oss i soffan efter att ha öppnat upp alla fönster och se på en ny film (tror någon hemskt gärna ville se nya Johan Falk-filmerna här;).



Hoppas ni får en underbar sommarkväll, vi ses snart igen!





KRAM













2 kommentarer:

mittdittovitt sa...

Vill bara säga Mia att du inspirerar så! Ville bara skicka lite cyberkärlek och kramar till dig! Kram Fia

Karin sa...

Mycket vackert! Trevlig sommar och tack för inspiration!
Hälsn
Karin