fredag 26 juni 2015

SISTA FREDAGEN I JUNI
















Dagens kök. Igår hittade jag en fin marmor-snurrplatta till köket att ha kryddor och sånt på bredvid spisen, hittade den på en porslinsbutik här i stan där vi gick förbi.





Hej sista fredagen i juni!





Jamen det är ju inte klokt, nästan hela juni-månad har redan gått swish förbi. Mina sommarlovslediga njuter för fullt av att inte behöva gå upp på morgonen och inte ha speciellt mycket planerat. Jag tycker nog det egentligen är det bästa med sommaren att man inte har så mycket planerat. Blir egentligen mest stressad av det. En av mina önskningar är att vi skulle ha en egen sommarstuga att åka till, gärna på kusten eller på en ö med vattnet i närheten. Dit där man kunde åka och bara koppla bort allt. Fly alla måsten och bara få vila upp sig på sin semester. Någon gång kanske drömmar slår in:)


Idag har vi iaf inga måsten, det är bara jag och Alice här hemma. Vi kanske gör något, eller så ligger vi bara i soffan och myser hela dagen. 


Önskar er en härlig fredag och fin start på helgen!





KRAM












4 kommentarer:

Nazima sa...

Jättefin mamorplatta! Har bricka i marmor vid spisen för samma ändamål, gillade inte marmor först, men i lagom doser är det smakfullt och fint.
Jag håller helt med dig. Vi lever i ett stressat samhälle och visst är det skönt med lugna oplanerade dagar!:)
Idag har jsg min lediga fredag och överraskade barnen med extra god frukost och nu gör resten av dagen i makligt tempo! Skönt!
Önskar dig den bästa fredagen och helgen!
KRAM

Anna sa...

Vad heter affären du köpte den? Himla fin

Anonym sa...

jag undrar oxå vilken affär och vad den kostade? //E

MITT VITA HUS sa...

Anna & E: Önska och 379kr!

Kram

M