söndag 21 juni 2015

NYA TAG IGEN









Jag har haft en liten svacka känner jag. I stort sett sen början av maj. Men jag har läst att det är helt normalt. Det gäller bara att hitta tillbaka igen. Så igår bestämde jag mig, nu är det sommar, nu ska det bli lätt att röra på sig, det ska bli lätt att välja nyttig (och god) mat. Och igår gjorde jag en ny spotifylista med massa bra träningsmusik som Niello, Axwell, Zedd, Macon som pepp. Nu har jag redan kört järnet idag och gjort dagens motion, 9,5 km i spåret blev det och gissa om endorfinerna sprutade efteråt, jag nästan lika mycket som svetten ha ha ha!



Nu kör vi tjejer, är ni på igen!? Jag är superpepp på bästa sommaren ever - 2015 bring it on!




KRAM









7 kommentarer:

Anonym sa...

Inspiration kommer och går och skön känsla att hitta tillbaka igen.
Det känns ju så bra bara man kommer iväg:-)

Kram från Ulrika

Anonym sa...


Heja dig. Vilken storlek är det på din fina kruka från Svenskt tenn?

Kram Lena

AngelicasVärld sa...

HEjja dig!! BRA JOBBAT!!

Så länge man tar sig ut så brukar det ju kännas lovely efteråt!!

Inredningshjälpen sa...

Djupt imponerad av din beslutsamhet och dina fina resultat!

Kram Inredningshjälpen/Anette

vitthusmedrosaknutar.blogspot.se sa...

Det är klart jag är med. Har också haft en liten svacka men är på´t igen. Kram Susanne

Karin sa...

Åh, härligt med lite pepp! Det behövs, jag hänger med!
Karin

MITT VITA HUS sa...

Lena: Mellanstorleken:)

Härligt tjejer, nu kör vi:) tack för era fina hälsningar!


Kram


M