söndag 7 juni 2015

NEW IN









En ny sval skön sommarklänning från Second Female fyndad till min nya garderob, hittade den här tillsammans med lite annat fint! Isa Couture kör ju världens rea just nu med massa sommarfint så passa på att göra riktigt fina fynd nu vänner:)




Todelooo i blåsten!





Ja jisses vad det blåser idag. Jag blir helt trött på vädret. Kan det inte bara få vara sommarfint och varmt och skönt och lite mer vindstilla. Det kan väl inte vara för mycket begärt så här i junimånad. Klarar inte av blåsten. Känner mig helt tom i huvudet när det blåser så här. I morgon vankas det ju skolavslutningsvecka och jag önskar sååå för alla små skatter att det blir fint väder och så det känns så där sommarlovet som man själv minns att det alltid gjorde på skolavslutningen och på början av sommarlovet 8fast det var nog exakt samma väder som det är nu för tiden, bara att man inte la märke till det på samma sätt i sina unga år;).


Ha nu en fortsatt fin söndag fina, så ses vi i morgon igen!




KRAM












1 kommentar:

Anna sa...

Vilken snygg klänning! :) Och vad roligt att du tipsar om kläder! Jag lämnade en kommentar häromdagen, men tror inte att den kom fram, gällande önskeinlägg... :) Hade varit kul med inspo inför skolavslutning, student, bröllop, midsommar, solsemestern och allt annat som stundar :)

Tack för en inspirerande blogg! :)