onsdag 10 juni 2015

JUST DO IT








Hel hel del gott och blandat nytt i min träningsgarderob! Bland annat, nya löpartights, både långa (Peak) och kortare (Nike & SOC), ny träningstopp (Nike), linne (Peak), mjuk munkjacka (Nike) och  nya skor (Nike) + lite annat smått som ny vattenflaska, hårband, strumpor och en keps som nu inte är med på bilden.





Favoritmärket på träningskläder är Nike som ni kanske ser och nu har jag även upptäckt Peak Performance träningskläder, hur fina och sköna som helst. 






Mina absoluta favoritskor är Nike Air Zoom Pegasus, peeerfekta för pw's.





Hej hallå sweeties!





Visst är det så nästan alltid när man tänker där i januari att man ska komma igång med träningen att man vill gå och handla på sig en helt ny träningsgarderob också?! Jag har nog iaf alltid tänkt på det sättet. Förutom nu, denna gång. I januari när jag började på mina resa tänkte jag, nej jag ska inte köpa något nytt nu. Jag ska vänta. Vänta tills det är roligt igen att handla nytt och när man inte behöver klämma ner sig i en storlek man egentligen inte vill ha. Så hela våren har jag slitit på allt gammalt som redan fanns där i garderoben (så när som på att jag var tvungen att köpa ett par nya tights, då de andra blev alldeles för stora:)


Men nu var det dags. Jag har krymt en hel del. Det är roligt igen att kunna köpa det man vill ha och känna sig fin i det. Hade tänkt mig gå all in på att köpa nya träningskläder i lite häftiga coola färger, men se hur det slutade;) Jag får förlika mig med att det här är jag, hur fint det än är med massa färger på kläderna när man tränar:)



Nu dags för en pw innan jobb i kväll. Vi ses i morgon igen!





KRAM











5 kommentarer:

Cissi sa...

Jättefina! Och visst känns det extra skönt att köpa nytt som belöning ;)

Nazima sa...

Görsnyggt! helt i min smak!

vitthusmedrosaknutar.blogspot.se sa...

Så bra belöning när man har slitit så hårt som du gjort. Kram Susanne

Anonym sa...

Härlig belöning du ger dig själv :) Tänker som du, här sliter jag med mina jag med och väntar med att köpa nytt tills jag är ner någon storlek. Men jag hittar ju inga lite längre toppar som döljer åtminstone lite av bolibompan på mig :))

Vart köpte du allt det här fina? Nya skor måste jag nog ta och kolla på, använder ju mina Nike Pegasus Air men det är nog dags att dem går i pension snart.

Kram till dig och kämpa på nu!
// Bella

MITT VITA HUS sa...

Bella: På Intersport, lite även på Team Sportia och SOC kläderna är från Stadium:) Längre toppar hittar du bra hos Rönish.


Kram


M