tisdag 9 juni 2015

HEJ SKOLAVSLUTNINGSVECKAN









Knipsade av en liten gren på min lilla snöbollsbuske som är helt översållad med små vita bollar. Kan inte längta nog tills den vuxit sig stor och yvig i min lilla trädgård. Fina nya lyktorna, som även fungerar fin fint som vas, hittade jag här.





Tjingeling!






Här har jag tillbringat hela morgonen liggandes. Sån där himla trist huvudvärk igen! Nu var det länge sedan, men när det är mycket får jag så lätt ont i huvudet (och det har ju varit en hel del på sista tiden:S).


Iaf vankas det skolavslutning här i övermorgon och jag håller på att stryka och fixa till skatternas kläder här just nu. Vi hoppas på att det blir lite somligt så man kan gå i bara ben, eller hur?! Emma slutar sexan och Alice slutar trean. Hur fort gick inte det då!! Jag hann knappt blinka och det är nästan lite svårt att ta in hur stora tjejerna blivit:) Sen efter skolavslutningen är det sommarlov för hela slanten. Inget fritids utan bara få vara hemma heeela sommaren. Emma ska på ridläger i två veckor och Alice och jag ska vara här och göra lite utflykter. Vi som familj har faktiskt inga stora planer än på sommaren än, men det kommer förhoppningsvis bli en massa sol och bad och bara få vara. Jag var lite sugen först på en resa till något varmare ställe, men jag drar mig in i det längsta för att flyga iväg. Dels  h a t a r  jag att flyga, ogillar verkligen charter och sen så är ju Sverige fantastiskt om sommaren blir fin. Men vad har ni för planer i sommar då vänner? Berätta gärna:)




KRAM












4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skall till östergötland och vår sommarpärla! :):) //Eva

mittdittovitt sa...

Halloj!
Då vi sålt båten för att satsa på vårt nya hus i år så blir det mycket hemma och fix här. Men en sväng till Gotland ska jag och mannen då vi har lite jubileium.
Sonen ska till Danmark på fotbollsläger så han får sitt han med.

Sen hoppas jag på fint väder för en massa utflykter och så.

Kram och krya på dig <3

Anonym sa...

Gotland såklart!!!

Nazima sa...

Hejsan hej!

Låter som en underbar sommar om du frågar mig. Här blir det lite liknande, då min stora tjej ska på ett litet dagridläger på min första semestervecka, sedan blir det mest chill hemma. Bor ju på västkusten nära havet så vi hoppas på mycket sol, värme, bad och båtturer, samt lite avstickare till Malmö bl.a

Kram på dig!