tisdag 23 juni 2015

HÄRLIG HÅRVÅRD








Jag har fått testa några produkter ur Exit's hårvårdssortiment för att se om jag gillade. Jag gillar produkter som inte är testade på djur, så stort plus i kanten för det först! För övrigt så blev jag väldigt positivt överraskad, tyckte produkterna var riktigt bra. Håret blev blankt och kändes välmående efter bara en tvätt. Dock hade jag nog önskat mig balsam i samma serie för att kunna avgöra helt, mitt hår är nämligen heeelt beroende av balsam för att gå att trassla ut;) Volumemoussen använde jag innan jag fönade håret, det blev ett vavawoom svall efteråt kan jag lova:) Har ju använt flera produkter tidigare som innehållt arganolja som jag gillat, och så även dessa nu. De får bli dagens lilla tips till er från mig! Vill ni köpa online så hittar ni produkterna här, annars säljs de hos professionella salonger.






KRAM









Detta inlägg presenteras i samarbete med Exit.

1 kommentar:

Inredningshjälpen sa...

Tack för tipset Mia, låter absolut som något jag skulle behöva just nu :)

Ha en fin dag!

Inredningshjälpen/Anette