fredag 12 juni 2015

GOD MORGON SOMMARLOVET









Det finns ingen gång på året jag känner mig så rik som just nu. Rik för hela min rabatt fullkomligt svämmar över av de underbaraste pioner man kan hitta:)






Tjingeling!





Här startar sommarlovet med en klarblå himmel och soool. Känner mig helt lycklig över solen och värmen och faktumet att det nu är sommar - äntligen!


Här i vår stad idag är det studenten. Massa glad söta fina studenter öööverallt. Jag minns och känner mig lite överväldigad över att det nu faktiskt är ett gäng år sedan man själv var där;) Vilken tid i livet! Emmas fina fina ridlärare tar studenten just idag - Hurra för dig idag J (och för dom andra gulliga tjejerna i stallet som med tar studenten idag, så hurra för er med:).



Ha en uuunderbar dag nu fina och njut, det ska jag göra iaf!




STOR KRAM









2 kommentarer:

emilie sa...

hej hej, vart kommer den fina runda vasen från? :) kram

MITT VITA HUS sa...

Emilie: Den kommer från Hemtex.


Kram


M