torsdag 25 juni 2015

EAT AT PINCHOS








































I kväll testade vi något nytt. Vi har nämligen fått en Pinchos restaurang här i stan (den har blivit suuuperpoppis och därför har det tagit mig veckor att få till ett bord där;). Pinchos är ett lite annorlunda koncept där man käkar tapas, fast inte som spansk-tapas. Utan lite mer, tapas-bara-små-rätter-ala-diverse som te.x. mini-burgare, mini-plankstek, mini-kycklingspett osv. Även efterrätterna går i samma koncept. Sen är det även så att man behöver ladda hem lilla appen tills sin smartphone. Det är genom den man beställer, får pling att maten och drickan "är klar att hämta upp", och så även betalningen. Tror ni skatterna gillade!? Vilken restaurang får man liksom sitta med sin lilla phone i handen typ hela tiden;)






Tjingeling vänner!






Nu äntligen har jag bäddat ner mig i sängen, gäääsp är sååå trött nu! Ska alldeles strax lägga ihop lapen och sluta de bruna. Ville först bara hinna kika in till er med ett litet tips på restaurang om ni är i krokarna eller är i någon annan stad som har en Pinchos. Jag har ju varit så sugen på att testa nu ett tag då det kändes nytt och kul. Sen får väl inte maten direkt top-notch poäng som dyr lyxig restaurang, men det var nog inte poängen utan lite mer enkelt men gott och som sagt en skoj grej att app-beställa. Tjejerna gillade och vi blev mer än mätta och plus för den coola inredningen som gick i circustema och för kyparnas outfit!



Nu Zzzzz - men vi ses i morgon igen och då är det fredag:)





KRAM












1 kommentar:

SAndora sa...

va häftigt, det vill jag testa!! :D