torsdag 14 maj 2015

UTE PÅ TUR I VÅRSOLEN








Emma och Mahruss och jag ute på tur idag i vårsolen! Mobilpic, därav kvalitén;)





Tjingeling!




Jag men jag måste ju bara kika in och säga hej vilket underbart väder det är idag, har ni det med?! Allt är så grönt och så vackert just nu. Emma har skrittat barbacka på grusvägen och jag har gått bredvid. Alltså jag ääälskar hästlivet och naturen och jag är så glad över att vi fått förtroendet av vår goa vän att vara medryttare på hennes fina 5-åring Russe. Toppen för Emma att träna mer och jag får röra på mig, liksom två flugor i en smäll:)


Nu vankas det våffellunch här hemma - mums!




KRAM









2 kommentarer:

Kia sa...

Hej!
Mysigt med en ridtur!
Själv har jag 3 hästtjejer hemma.

Ha en toppen helg!
// Kia

Anonym sa...

Hej!
Det där mor/dotter hästlivet är en så underbar period som tyvärr nästan är slut för mig nu. Härligt att den ligger framför er.
Kram Karin
www.vackertnaturligt.se