tisdag 12 maj 2015

PÅ ÖNSKELISTAN: NINA KULLBERG











Första gången jag såg Nina Kullbergs kuddar i höstas tyckte jag det var alldeles för grafiskt och för starka färger på de grafiska mönster för min smak. Den var hårt blått, grönt och gult och ganska så stormönstrat. Inte mina färger alls. Men nu finns kuddarna i mer pudriga toner. Grå, greiga, svagt rosa och turkost. 






Hur fina som helst att mixa i soffan tillsammans med enfärgade (de går som handen i handsken med mina enfärgade linnekuddar från Tennet). Jag har faktiskt redan köpt mig några stycken, men nu jag vill gärna ha fler till mina soffor!



Dagens - På min önskelista! Gillar du?




KRAM










3 kommentarer:

Anonym sa...

Absolut! Har en blåmönstrad o en grönmönstrad. Vill ha fler, älskar dem!

Hälsningar Linda

Marita sa...

Riktigt fina kuddar.
Du har en bra och säker
smak Mia. Gillar din blogg
och insta massor. Ha en fin
tisdag❤️

Gabriella sa...

Jättefina kuddar verkligen! Och så fin du blev i håret där nedan, tjusigt!:)
Kram