söndag 24 maj 2015

MIN EMMA & FINASTE PONNYN PÅ PINGSTHOPPNING






























Här kommer ett helt pärlband med pic's från idag. Ja ni ser ju, det gick galant för de två finaste i stallet (jag är partisk i frågan;). Emma har ju kämpat ganska så mycket med den här envisa lilla damen C i nu nästan 1 1/2 år och nu tror jag det har lossnat för dom och båda tar sig numera oftast över hindrens tillsammans;) En Clear Round rosett och så en 5:e placering i L:D Bed A:1:a. Emma svävar just nu på små rosa fluffiga moln av lycka och den här mamman är ganska så stolt;)




KRAM










3 kommentarer:

Maria i Lilla villa vita sa...

Åh! Vilken lycka!
Jag kommer ihåg mina första rosetter! Sådan lycka!
Kram Maria

Nazima sa...

Vilka härliga bilder och jag förstår att hon är supernöjd!!!
Kram

Amanda sa...

Fina bilder! Och roligt att det gick så bra! :)