lördag 23 maj 2015

JAMEN HUR GÅR DET DÅ??












Jo då, det går faktiskt riktigt riktigt bra. Jag trodde nog faktiskt inte att de skulle gå så här snabbt men jag lyckades denna vecka, vecka 21, komma till mitt mål. Ja -26 kg hade jag satt för mig själv, det skulle jag nå vid midsommar och det klarade jag nu på 21 veckor. Det var min plan när jag skrev in mig i januari på Viktväktarna att tappa graviditets-mamma-kilona en gång för alltid (att jag inte tagit tag i det innan har jag inga ursäkter för, men bättre sent än aldrig eller hur även om det så är 10 år senare?!;). Nu ser jag fram emot ett nytt mål. Jag kommer nog få kämpa liiite mer nu tror jag. Jag har nämligen känt att de sista veckorna varit en större utmaning att få ihop det. Kroppen har liksom inte riktigt velat trots att jag sköter mig ganska så minutiöst. Men alla har platåer och min är väl nu typ. Så känns det iaf.


Och ni. Tusen tack från mitt hjärta för allt stöd. Alla heja peppningar, alla likes på Instagram. Ni ska veta att det betyder så mycket för mig att ha er med på den här resan:)





STOR KRAM










10 kommentarer:

Anonym sa...

Heeelt fantastiskt bra jobbat!
Vilken lycka att nå sina mål:-)

Kram från Ulrika

Lina (Fason) sa...

Men wow! Grattis! Vilken underbar känsla det är att nå sitt mål, eller hur? Och vad förvånad man blir över att det går så enkelt och snabbt när man väl bestämmer sig för att gå "all in".

Jag tappade 16 kg med VV för ganska många år sen nu och upplevde det inte ens som en utmaning, det var bara kul. 12 år och tre barn senare är det nog dags igen, men jag har inte hittat rätt motivation än. Men den kommer smygandes, så snart är jag nog redo igen ;-) Njut av din fina prestation!

Anonym sa...

Men oj, 26 kilo!!!
Det är ju hur mycket som helst.
Förstår att du måste känna dig nöjd som har lättat (inte så lite heller).
Tänk vad man känner sig mycket gladare, bara det är värt hur mycket som helst.
Det är bara att kämpa vidare, fast har man väldigt mycket övervikt så är det ju enklare att gå ner i vikt så klart.
Ha en bra pingstafton och grattis till viktnedgången!
Soliga hälsningar från Anna

Anonym sa...

Ojoj! Det är typ ungefär halva jag! Verkligen jättebra, måste kännas skönt att vara mer rörlig. Men vad menar du med att kroppen inte vill?

Anonym sa...

Stort grattis till att ha att ha kommit fram till målet och jag tycker du är helt otroligt duktig. En otrolig siffra tycker jag.
Du har en fin och trevlig blogg som jag följt i flera år.
Ha en trevlig pingst och en bra sommar
/ Ann-Sophie

Anonym sa...

Otroligt bra jobbat! Kram E

Anonym sa...

Kanon, du är bäst💪🏻!
Helén

AngelicasVärld sa...

Hejja dig!! Så bra jobbat!!!

Anonym sa...

WOW! Underbart jobbat, och grattis!

Anonym sa...

Vilken prestation! Grattis! Det måste kännas fantastiskt :) /Li