torsdag 14 maj 2015

IGÅR KVÄLL




















Yummy yummy på 1854 igår kväll. Till förrätt Bruschetta x 3 med bla. olivtapenad, chevrecreme och prosciutto. Hur gott som helst och till huvudrätt blev det Terlaner Classico - En sallad med rödbetor, chevre och valnötter och med nöt/honungsvinegrette (och nej jag räknade inte några Pp;).





God morgon mina vänner!






Är är det liiite tungt i huvudet idag för igår var jag nämligen ute på trevligheter igår kväll med en av mina allra bästa och äldsta vänner. Mat, vin och massa girl-talk blev det. Jag hade bokat bord till oss på restaurangen 1854, en ganska så populär Italiensk restaurang här i stan (jag älskar all mat från Italien så jag var sååå sugen på att prova den, då det ej har blivit av än, då den nästan alltid är fullbokad och svår att få ett bord på:). Det blev över förväntan på maten och restaurangen får MMMM+ i betyg av mig. Rekommenderas verkligen om ni är i krokarna och sugen på smaker från Italien:)


Men nu är det dags att ta tag i dagen här! Jag är redo att motionera bort lite kalorier från igår (fast det är såå värt det, att ibland få välja att äta lite extra och dricka lite extra. Livet är så mycket mer roligt med god mat och trevligt sällskap så det "kostar jag på mig" på min resa, men sen är det bara att ta tag i det dagen efter igen;).






KRAM












Inga kommentarer: