tisdag 14 april 2015

STATUS KRASSLIGT LÄGE















Status på läget här hemma är, alla känner sig lite småkrassliga, ja förutom hon som är i England den här veckan. Ont i halsen, ont i kroppen och jag har haft huvudvärk delux sedan jag vakande:S Så jag och Alice kurerar oss nu i soffan bland alla kuddar och under filtarna med netflix och paddan i hopp om att detta passerar bums!





Tjingeling!






Vi har verkligen varit förskonade från alla sjukdomar i år, ingen magsjuka och ingen influensa. Våra flickor är två friska tjejer och jag kan nog räkna vab dagarna på min ena hand de senaste åren. Jag brukar ju alltid bli sjuk men peppar peppar så har jag lyckats hålla mig ganska frisk sedan jag började på nya jobbet (förut kändes det som jag var sjuk med feber i gång i månaden! Tror faktiskt stress, och dålig kosthållning och bristen på motion gjorde mig sjuk:S), dock har jag ibland problem med migrän, men det brukar ju vara övergående ganska fort. Visst är det det tråkigaste som finns att vara sjuk?!




KRAM









2 kommentarer:

Anonym sa...

Aj då, att vara krasslig är ingen hit men att mysa i soffan är ju inte helt fel;) Det gäller att hitta det goa i eländet... Krya på er, allesammans./Helén

Monica Hessle sa...

Usch då, krya på er! Vad är det för nytt jobb du har?
/Monica