lördag 11 april 2015

PHOTO BOOTH HÄLSNING












Fina fina ni, tusen tack för att hälsningar på insta om dagens viktresultat. Ni är  v ä r l d e n s  bästa, ni är fantastiska, ni inspirerar, ni är mitt stöd - love u! all Önskar jag kunde ge er alla en stor puss.


Idag stod vågen på en ganska magisk siffra - 20,6 kg, på 15 veckor. Japp 15 veckor. Dock är jag inte i mål än men det här var en milstolpe för mig. Heja viktväktarna, älskar den metoden, det passar verkligen mig:)


Nu har jag hoppat i partystassen (håret ska visst borstas till lite ser jag på bilderna ha ha;) och snart väntar vårens party då en av mina bästa vänner fyller 40, hipp hipp! Häng med i kväll på insta vetja (@mittvitahus).




PUSS & KRAM










8 kommentarer:

TinaME sa...

Vill bara säga att du är grymt duktig och att du kämpar på så bra. Grymt! En fin blogg har du också! //Tina

Milla sa...

Fantastiskt roligt! Att hitta en metod som passar är ju superb, alla är Conjuring inte stöpta på samma vid. Ha en härlig partykväll! Kram Milla

Anonym sa...

Snyggt jobbat!! Så himla gött det måste kännas för dig att möta våren och sommaren full med energi i en kropp som är på topp :-)

/Jenny

Mittgodastefinaste sa...

Bra jobbat! Och superfin i håret!

Kram Jenny

Nazima sa...

Du är grym!!! gött jobbat!
Kram Nazima

evalevabo sa...

Grattis bra jobbat!!
Eva

Lena sa...

Hej! Letade efter ditt inlägg där du skrev om viktväktarna, det lite längre inlägget. Men hittade det inte.Vilken månad var det du skrev det så kanske det blir lättare att hitta. Tack för inspiration!
Kram Lena

MITT VITA HUS sa...

Tusen tack finaste ni för era hälsningar<3

Lena: http://mittvitahus.blogspot.se/2015/03/mer-om-min-viktresa.html
http://mittvitahus.blogspot.se/2015/02/mitt-viktvaktarna.html

Kram

M