tisdag 28 april 2015

NÄR MAN KÄNNER SIG STARK











Idag känner jag mig stark. Starkare än på länge. Både i kroppen och själen.
Idag skulle jag kunna flytta berg. Min envishet, min vilja, mina mål tar mig framåt. Det har inte alltid varit lätt. Ibland finns det tvivel, men det viktigaste av allt är att gå vidare. Jag börjar tycka om mig själv igen. Min kropp. Jag är lycklig. Jag är stolt. Lycklig över allt jag har och stolt över mig själv att jag faktiskt klarar det här.




KRAM










10 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Wow! Känner en ny känsla här på din blogg, ett större djup. Som att du hittat nya lager i dig själv. Och jag gillar det! Massor!

kram!

Finaste mattan sa...

Starka kvinnor gillar vi! Heja!! : )

Anonym sa...

Härligt! Go girl, heja heja!
KRAM

Anonym sa...

Härlig känsla hoppas den smittar :) go go go
/Lillan

Anonym sa...

Kram till dig och härligt att du funnit ny styrka och tycker om dig själv igen! Jag jobbar mentalt för att orka göra samma resa som du gör nu. Jag hoppas det inte dröjer allt för länge tills jag känner mig stark och motiverad att ta tag i allt.

Sofia

Nazima sa...

Stor kram till dig, och visst är det en härlig känsla , även om jag har en liten bit kvar för att kunna vara helt nöjd.
Bara en sån sak att kunna gå ner en storlek i kläder är en härlig känsla, vilket jag kan med vissa plagg nu.

Anna sa...

Vilken härligt känsla! Du inspirerar massor ska du veta!

Skrev in mig på VV idag. Dock bara online till att börja med iaf. Känns härligt att ha tagit det steget!

Tack för inspo och kram till dig :)

Anonym sa...

Önskar jag också var där! Så härligt att höra om din förändring! Här är det tvärtom just nu. Står längst ner vid bergets fot och har inte motivationen att börja klättra. Ser bara mig själv som en stor klump som helst vill krypa in i grotta längst ner, där ingen ser mig, där ingen kan tycka...

MITT VITA HUS sa...

En stor kram till er alla för fina ord! Jag önskar jag kunde dela med mig av min inre styrka till er som önskar<3

Kram

M

Anonym sa...

Hej vad fin du är. Du är faktisk likt lite houseofphilia :)