fredag 3 april 2015

LÅÅÅÅNGFREDAG









Någon ville se vad jag fick i födelsedagspresent och här är två av sakerna. Denna bok har jag sneglat på varje gång vi varit på Ica och handlat. Tänkte att den skulle ge mig inspiration på min resa viker den bästa hade snappat upp;) Sen har han ju såklart läst bloggen och sett en önskan och i två stora paket låg det två fina linnekuddar i en skön grå nyans från Svenskt Tenn, en skymtar ni där (perfekt match till nya pläden:).






Just nu sitter jag i soffan och tar igen mig efter ett jobbpass med nya boken i min hand. Och ja, den är fullproppad med massa inspiration, ska nog ta mig an några av de där hemma övningarna faktiskt:) 



Snart ska jag ta på mig träningskläderna och ge mig ut på en promenad, ett måste mellan all påskmat (och påskgodis:S).


Hoppas ni har en skön soft långfredag vänner!




KRAM








Psst, ni som kommer undra över veckans invägning kan jag hälsa att det är påskstängt så även denna gång blir det att hoppa över en veckas vägning:S



3 kommentarer:

Junitjej sa...

Den måste jag köpa!

Rebecca Pecci sa...

Glad Påsk fina du! Vilka underbara presenter!
kram
Rebecca

Finaste mattan sa...

Fin bok! :)