onsdag 1 april 2015

IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG




















Idag blev jag överraskad med födelsedagmiddag ute på Yellow Fellow (en restaurang här i linköping som jag lovar går i riktig "thai-style" som ni kanske ser, även maten är så nära man kan komma "the real thing faktiskt";).





Hej första april!






Här började dagen med frukost på sängen, härliga födelsedagsssång och en massa fina paket (tack mina älsklingar, och tack Alice för de som var tomma på innehåll, mammas tokfia ha ha ha! Men är det första april så är det;)


Nu ligger jag under filten i soffan här hemma efter en kväll på stan då mina älsklings tänkte att det var skönt för mamman i familjen att en kväll slippa laga middag. Som ni ser ovan var vi på Yellow Fellow och mumsade thaifood. Jag. Är. Så. Mätt. Nu. Deras Pad Thai (den valde vi alla utom Alice som åt kycklingspett och ris, hon är den lite kräsens i familjen så inte vad som helst duger;). Åh vad den är god. Men är det födelsedag så är det då får man kosta på sig lite extra, dock har jag inte ätit något tårta, den sparar jag;)


Nu Börjar strax Mästerkocksfinalen och den efterföljs av Biggestlooserfinalen, heja vad inspirerade att se dessa deltager, både kockarna och de tappra som kämpar med sin vikt:)



Vi ses i morgon vänner, då startar påsken och efterlängtat påsklov!




KRAM









4 kommentarer:

Maria sa...

Grattis! Och tack för en jättetrevlig blogg!

Anonym sa...

Grattis! Vilken härligt födelsedag du fick! Nyfiken på dina presenter:) Jag fyllde år i fredags men det var inga presenter o mat lagade jag själv... Inget roligt alls men, men...

Tack för fin blogg !

Kram Magdalena

Gabriella sa...

Nämen stort grattis till dig! Härligt med restaurangbesök:) Det verkar vara många som fyller år dessa dagar. Själv fyllde jag år i förrgår, min kusin fyller år idag, och min brors fru har födelsedag om två dagar:)
Kram

Anonym sa...

Försenat Grattis!
Helén