onsdag 15 april 2015

HEEEJ ONSDAG













Fick en så fin mårbacka pelargon av mamma när hon var här i helgen som gick. Kanske tycker hon jag har brist på lite grönt här hemma;)




Hej hallå vänner!





Här är det riktigt trist väder idag, det regnar och är bara så grått och ruggigt ute. Började iaf dagen med att lämna min krassliga lilla skatt hemma och åka iväg till min vän för en pw. Nästan 7,5 km runt woop woop, det var år sedan jag orkade med en sådan runda:) Klappar mig själv på axeln och tänker, fasen det här blir så bra.


Just nu håller jag på att förbereda kvällens middag, köpte en bok på vv med massa goda recept så det ska bli kul att se om det blir gott och så spelas denna just nu i högtalarna, dagens tips till er att lägga till träningsspellistan.



Ha nu en toppen lill-lördag nu vänner, få se om jag hinner kika in lite senare igen!




KRAM








6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken storlek är det på krukan från svenskt tenn.

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Mellan.

Kram

M

Anonym sa...

Åh, du har fina vaser fr Svenkt tenn ser jag, men den knottriga kannan på översta hyllan, varifrån kommer den? Vilket märke och ungefärlig prisklass?
Har sett a House of P också har dem, men hon har ju blivit så stor, så hon svarar ju knappt på några frågor,
Men det tror jag du gör :) du svarade på svenskt tenn elefant underlägg som jag sedan köpte tack vare ditt svar :)

Med vänlig hälsning,
Ina i Malmö

MITT VITA HUS sa...

Ina: Kannan heter Linné karaff, finns bal här: http://www.artilleriet.se/shop/sok/?q=linne#linne-carafe eller här i Linköping på butik Esq. Den är underbar:) På bilden där har du den stora modellen, pris 899:-, har även den lilla, den är med superfint:)
Försöker hinna svara alla som frågar, men ibland missar jag;)

Kram

M



Anonym sa...


Det var ingen dålig pw runda, bra jobbat! Undrar om du vill tipsa om träningskläder för oss som har lite större storlekar. Själv gillar jag ju inte att visa rumpan ute :))
Kram Bella

MITT VITA HUS sa...

Bella: Jag kör inga särskilda kläder, jag köpte på sportaffären (Stadium, intersport, team sportia tex.) i stl L eller XL, mest Nike eller Rönisch som är favvomärkena. Visa rumpan du och var stolt över den istället för att dölja den;)

Kram

M