måndag 20 april 2015

HEJ NYA VECKAN
















Ni får nog leva med att någon mästerfotograf med att ta bilder på mig själv det kommer jag aldrig bli;) Men idag var jag bara tvungen att visa er min nya kofta (från Second Female och Isa Couture). Det är en sånt plagg som det står Mia på helt klart. Älskar den! Och bästa av allt, den är i en storlek mindre än jag brukar ha:)






Hej finaste bloggisar!





Här har helgen försvunnit i ett nafs. Äntligen fick vi åka till flygplatsen och hämta vår Emma som varit i England hela veckan själv med sina klasskompisar. Sen har jag jobbat en hel del så, det har inte blivit en enda minut över till er och bloggen. Men nu är det ny vecka:)


Idag känns bara livet så där härligt. Jag är suuuperpepp, trots träningsvärk delux. Solen strålar, det är vårvärme i luften, magnolian blommar i trädgården. Jag har promenader inplanerade med fina vänner, jag har en massa nya recept uppskrivna på veckans matlista som jag ser fram emot att testa och på lördag är det vägning igen (det var stängt i helgen igen, suckar lite för det är liksom något man ser fram emot under veckan:S).


Nu väntar jag hem mina tjejer från skolan här strax sen ska vi till stallet. Kan säga att någon har längtat efter en viss ponny, nästan mer än vad hon längtat efter mamma och pappa. Det var nämligen det första hon sa på lördagsnatten när planet hade landat, kan vi åka till stallet i morgon;)


Vi ses snart igen bästa ni!





KRAM












5 kommentarer:

Finaste mattan sa...

Gillar, gillar, gillar den! : )

Ti sa...

Jättefin kofta!
Kan inte du beskriva vad som är den största skillnaden matmässigt sedan du började med VV. Vad är det som gör att du går ner i vikt? Behöver pepp!

Anonym sa...

Du hade nog kunat haft en M,underskatt inte dig själv!! :) Kram E

Anonym sa...

Du är otroligt duktig.
Nu är det ju ännu lättare att va ute och gå mm när det ör så ljust ute och det grönskar.
/Ann-Sophie

Sara sa...

Välkomnen förbi på VV-möte på Åbylundsgatan i morrn ons fm, Helena som leder är grym!