torsdag 30 april 2015

HAPPY VALBORGSMÄSSOAFTON










Check på kvällens efterrätt! Lyckades ganska okej med Roy Fares - Key lime pie. Ääälskar att baka och den här var så rolig att göra (förresten ni har väl införskaffat Roy's United State of Cake bok, om inte så gör det, den är fantastisk. Lika härlig som alla programmen i serien med samma namn). Hoppas bara nu den smakar gott med:)





Todelooo bloggisar!





Sista april här här och idag är det då mao Valborgsmässoafton. Just nu håller jag på med det sista fixet här innan våra bästa vänner kommer över. Vi blir ett helt gäng med både vuxna och barn i alla åldrar och det blir en grillkväll med massa gott till oss (håller nu tummarna för att det inte börjar regna:S) och sen blir det promenad till valborgselden och välkomna maj.


Så jag har egentligen inte alls tid att sitta här med lilla lapen utan jag bör nog vara i köket igen. Men ville bara kika in och säga till er, ha en fin kväll vad ni än hittar på! Vi ses snart igen!




KRAM











5 kommentarer:

Finaste mattan sa...

Snygg paj! : )

Junitjej sa...

Pajen ser god ut!

Anonym sa...

Hmm....om det är du på bilden är den ordentligt fixad, svart förminskar men det finns gränser

Anonym sa...

Sååå fin paj!
Hade jag nog aldrig lyckats med.
Var den lika god som den var fin?
Du kanske bara bjöd på den elr. Smakade du någon bit själv?
Kram Anna

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Du är välkommen att maila mig på mittvitahus@live.se så ska du få ras filen på bilden… Den är inte mer justerad än ljus, kontrast, skuggor och uppljusad bakgrund. Ganska onödig kommentar tycker jag!

Anna: Den var suuupergod;)


Kram

M