torsdag 2 april 2015

GLAD START PÅ PÅSKHELGEN
















Så här ser vårt påskris ut i år 2015. Körsbärskvistar med svävande glasägg (från Lagerhaus) och så de vackra målade från Royal Copenhagen som jag sett både här och här och som jag blev precis stormförtjust i (har ju sett dom tidigare än så också men aldrig köpt utan alltid haft fjädrar i riset. I år är det dock förändring, fjädrarna är ute och nu hänger det ägg i riset:). Nu vill jag bara ha en tavla där ovanför snö-skåpet också för det är såååå tomt, men jag hittar ingen jag riktigt vill ha:S





Hej skärtorsdagen och hej påsken!






Har ni vässat kvasten och hängt på kitteln än då vänner? För vi ses väl i kväll?!? Jag hade bara tänkt hinna med en liten Pw här innan jag drar, men sen så upp på kvasten och iväg;)


Kikar mest bara in för att önska er en fin glad start på påskhelgen, jag hoppas hinna kika in till er lite mer mellan påskmaten, godisäggen och jobbpassen:)




STOR KRAM









5 kommentarer:

Elise Karlstrøm Bjørnstad sa...

Så herlig påskepynt!

mittdittovitt sa...

Glad påsk fina Mia :)

Kram Fia

Gabriella sa...

Så fint med glasäggen! Själv har jag inte hunnit pynta alls ännu, så imorgon är det minsann dags:) Glad Påsk!
Kram

Finaste mattan sa...

Glad Påsk! : )

Jenni sa...

Så fint! Har också spanat på de äggen! :) Får man frpga varifrån den fina vasen kommer ifrån? Perfekt i storlek till de flesta blommor! :)

Trevlig påskhelg fina du!