torsdag 16 april 2015

BÄSTA TV-KVÄLLEN









Wow - vilka cakes!





Tjingeling!





Mår ni fint mina bloggisar?



Här är allt på topp:) Har tillbringat ett gäng timmar ute i stallet med min vän, pysslat gosat och promenerat och logerat gosiga lilla hästen, så nu har jag fått dagens motion:) Kul att variera den faktiskt, inte bara pw'a. Älskar allt som har med hästar att göra som ni märkt och jag är så lycklig att vara dom nära igen efter så många år borta från stallet (jag höll på lääänge med hästar innan jag fick skatterna:).


I kväll ska jag bara bädda ner mig i soffan under filten och i kväll är det ju bästa tv-kvällen, så det passar ju förträffligt att ligga där då;) Först nu klockan åtta är det ju United State of Cake med Roy Fares. Ni missade inte första avsnittet förra veckan? I så fall finns det på kanal 5 play att se i kapp på. Vilka kakor och vilket härligt bakprogram, tycker Roy är suuuppergullig att kika på i rutan:) Sen klockan nio börjar ju Berg & Meltzer, också ett sånt där tokskönt program med två toksköna brudar som jag inte heller missar. Så nu missat inte sätta på kanal fem i kväll, det får bli dagens tips!




KRAM










4 kommentarer:

Finaste mattan sa...

Han är bra! : )

Erika sa...

Visst är han bra!!!
Jag gick igång helt på förra veckans program och gjorde en liknande tårta på dotterns födelsedagskalas (du kan se den på min blogg).
Berg & Meltzer är ju hur sköna som helst ;-)
Trevlig helg!

Razzy sa...

Jag såg Roy Fares för första gången i går och vilket underbart program inte bara för att allt såg så gott ut utan också Roys sätt att vara i tv-rutan, så naturlig. Vart lite avis när du skrev om hästen, saknar mina så det nästa gör ont, men tiden finns inte längre på samma sätt, men det är/var en underbar tid när man är i stallet och bara är.

Hoppas du har en underbar Fredag.

Eva

Anonym sa...

Haha! Du är rolig. Vid longering är det onekligen hästen som springer runt, runt och du som står still i mitten, ja eller sakta går runt runt! ;)