söndag 26 april 2015

AVRUNDAR EN HÄRLIG HELG












Hej mina fina läsare!






Här har jag precis krupit upp i soffan, satt på lite soft musik (kör Sunday Stroll playlistan på Spotify, den jag redan tipsat er om;), skurit upp en fräsch fruktsallad och sen tagit fram lilla lapen för att kika in till er. Får lite dåligt samvete att jag inte hunnit alls kika in för helgen har varit precis tokfull med allt möjligt roligt!


Vi har såklart hängt en hel del med våra älskade hästar, men även hunnit fixa i trädgården, tvättat terassen och planerat om i lite krukor. Nu kommer ju den tiden när man bara vill vara ute hela tiden och då måste det ju vara fint ute med:) N och jag har dessutom hunnit kika lite mer på en ny säng, vilket vi verkligen behöver investera i. Vi har sovit i samma nu i 15 år typ så den är ganska så sliten, och nu när vi båda tappat en hel del kilon (N har faktiskt tappat ett gäng kilon han med, dryga 10 om man ska vara korrekt, hurra för honom:) behövs verkligen den där nya sängen. Så nu har vi nog kommit fram till att vi investerar i en ny säng mycket hellre än nya garderober för x antal kronor! Där får nog kanske bli det stora varuhusets lite billigare alternativ, eller att vi väntar helt med den biten.


Men nu är det dags att avrunda den här helgen, i veckan väntar massa jobb, lite ledigt och lite festligheter då vi ska välkomna maj och säga hej då till April. Så vi ses när nya veckan är här igen, ha det fint tills dess!




KRAM









1 kommentar:

Anonym sa...

Vi köpte en Hilding Continental på Sova till oss själva i julklapp. Vi är supernöjda.