måndag 6 april 2015

ANNANDAGPÅSK













Det blir så mycket mer ombonat med textiler, det kan väl alla hålla med om?! Det är iaf något jag kommer satsa på mer detta år här hemma, vi är så behov av mer omboning i både vardagsrum, sovrum, allrum, gästrum. Det blir dock inga grå väggar som alla tycks måla om till just nu;) Jag behåller vita, har redan levt i ett hem med mörka grå väggar (before the blogg;), vill inte ha det igen, men det kommer bli mer grå och greiga textiler här hemma tillsammans med en gnutta blått och kanske grönt:)




Tjingeling!





Idag är jag på topp igen, tog en dag att komma i form igen efter sockerchocken;) Jag gjorde ett tidigt pass på jobbet några timmar, sen har jag hunnit med en promenad ute i vårsolen. Hur uuunderbart är det inte ute idag, sol, vårfåglar som kvittrar och tussilago i dikena?!:) Nu ska jag strax hoppa i stallkläderna och åka med ett helt gäng hästokiga tjejer ut till stallet. Så mao. måste kila här igen. Men i veckan är det påsklov och jag har ledigt med tjejerna och då hoppas jag såklart hinna kika in till er mer:)



Önskar er en fin annandagpåsk nu!




KRAM









7 kommentarer:

mittdittovitt sa...

Så hos dig som vanligt :) jag är som du fortfarande inne på vita väggar. Ja vi målar ju vitt förfullt. Men jag har tagit in mycket grått som färg till. Kolla in i kategorin före och efter bilder hos mig på bloggen så ser du nya vardagsrummet efter renoveringenbom du vill. Det är i stort sett klart nu. En vägg som just i detta nu håller på att muras. Är faktiskt supernöjd :)

Du är en sån stor inspirationskälla, såå kul att titta in här!!!!

Stor kram till Dig Mia

Anonym sa...

Vart kommer den fina mattan ifrån?

Oslo sa...

Gillar kommentaren om grå vegger ;D! Hadde håpet på en 1.aprilsnarr fra deg om at du planla og bytte til grått kjøkken :D hehe...
Kjempefine bilder!
Klem fra Oslo ❤️

Finaste mattan sa...

Textilier är viktigt... : )

Irene sa...

Kul att höra fler som INTE målar grå väggar, då slipper vi måla om igen när trenden gått över ;-)

Anonym sa...

Så fint med de nya kuddarna. Jag håller mig också till vitt och så får kuddar och annat piff stå för färgen. Älskar din mysiga blogg!
Kram från Skåne

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Fabula Living och butiken 200m2.

Kram

M