lördag 28 mars 2015

VILL NI VETA?










Lördagar är alltid lika med vägningsdag. Förra veckan var våra coacher borta och det var därför stängt på vägningen. Hade lite smått ångest idag när jag åkte dit kan jag säga, två veckor utan någon som helst aning om hur det har gått. Men det gick visst vägen ändå:) Trots att jag varit ute och svirat på restaurang. Minus dryga 18 kg, på 13 veckor. Egentligen helt fantastiskt. 

Det är faktiskt ett riktigt jobbigt moment, det där med restaurangbesök och när man äter borta. Det är ju så gott att äta ute, men man har ju ingen som helst kontroll på vad som är i maten:S Väljer man att äta något gott hemma, kan man ju lätt kontrollera allt genom att väga och så men det går ju inte direkt att ta fram lilla vågen på restaurang och gå ut och fråga kocken om exakt hur många tsk olja han hade när han stekte?!?


Men som sagt det gick ju bra ändå. 




KRAM












12 kommentarer:

Claudia sa...

Grattis Mia! Vad imponerad jag är. Du är grym!!!

Anonym sa...

Grattis!

Har du sett kommentarerna i detta inlägg? http://houseofphilia.elsasentourage.se/2015/03/26/yes-yes-yes-3/#commentform

Det är ju makalöst elakt!

/ M

Anonym sa...

Läste också precis kommentarerna som nämns ovan och blev chockad. Folk är inte kloka. Gillar din blogg men läser även ovan nämnda blogg och jag ser inte att du skulle härmas:-(

Anonym sa...

Duktig du är!!!
Kramar JessicaE

Anonym sa...

Onödigt att upplysa Mia om elaka kommentarer tycker jag. Eventuellt har det undgått henne innan men nu vet hon och kanske blir ledsen , hur tänkte du nu du som skriver anonymt? Strö salt i sår , jag tror inte det eftersom du skriver att det skrivs elakt men som sagt onödig upplysning - tycker jag ....// Eva

Anonym sa...

Eva!

Det är väl bättre att upptäcka det nu och ta tag i det (?!) än att Mia upptäcker det senare. Jag tänker på Mia och inte på ngn annan !!!! Och dessutom är detta ngt som kallas näthat / nätmobbning och bör direkt få konsekvenser!

/ M

Anonym sa...

Jag ser heller inte något fel i att kopiera någon!!! För det görs hela tiden hos olika bloggare dyker det upp en vas ja ni vet vilken:) så vips ser man den poppar upp hos dom flesta!!!!!
Grattis till viktresan den har du gjort själv ? SKÄMT :) Kram
Karin

A sa...

Grattis - så flink du er!!

Anonym sa...

Anonym. Jag vill inte debattera detta här och skapa tråkigheter - det räcker mer än väl med det som är på den andra bloggen det refereras till, skulle bara vilja förstå vad du menar med att upptäcka det i tid och rätta till. Vad ska rättas till menar du och vad menar du för konsekvenser? Med vänlig hälsning, Eva

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Grattis till en enorm prestation, många kg, jättebra! 😊 Gick själv på vv för många år sen, och gick ner mina kg. Kramizz Laila

kaatariina sa...

Grattis till minskningen! Jag är själv onlinemedlem och har tappat 25 kg. Har ett par kg kvar till mål :-)

Anonym sa...

Stort grattis till viktminskningen! Och en sak till, jag älskar denna blogg! Har följt dig länge och tycker att du skriver så inspirerande och jordnära inlägg! Hoppas att du fortsätter läääänge till!

Ha en fin dag :-)

Kramar
Hanna