fredag 13 mars 2015

VÄLKOMMEN HELGEN & SNYGG PLÄDEN









En snygg pläd nu i min soffa med! Älskar färgen, mönstret och den är verkligen såå mjuk och alldeles underbar, precis min stil.




Hej finaste!





Hoppas ni mår toppen?! Solen strålar, vårfåglarna kvittrar och det är ju fredag (även om det är fredag den 13:e;), kan ju inte bli bättre??:)


Jag håller på att återhämta mig här från matförgiftningen grande (dåliga räkor tror jag! De luktade skumt men jag åt några ändå, klantigt nog, så det måste ha varit de rackarna som ställde till det:S). Den här veckan har bara varit den sämsta i år tror jag, inte har jag hunnit/kunnat/orkat motionera, igår var det enda jag fick i mig rostat bröd, avslagen cola och makaroner (hur går det då tror ni när man ska räkna points:S). Så inför morgondagens vägning känns det så där om jag ska vara ärlig… Men sen är det ny vecka, våren är här och allt ska nog ordna till sig:)


Nu tar vi helg vänner, hoppas ni får en härlig sådan!




KRAM









8 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du inte skriva vad du äter på helgerna för helgmat? Du skriver att ni äter snittar? Vad har du på dom för att få ihop poängen?
Jag tycker veckorna är lätt men på fredagskvällen vill man ju gärna äta ngt lite godare! :)

Anonym sa...

Ha ha du kanske tappat vikt på ventrikelsköljningen ;) <3 kram Eva

Anonym sa...

Jaaaa, visst är den alldeles underbar den där pläden...
Ha en go fredagkväll/Helén

Helle sa...

Så snygg pläd!

Och fy för matförgiftning, hoppas du repar dig snabbt. Jag hade det för nån vecka sen och då är man verkligen inte mycket för världen.

Kram

Gabriella sa...

Krya på dig, hoppas du känner dig bättre snart!
Kram

Anonym sa...

Lycka till!! O pläden verkar ju kanon. Var är den köpt? MVH

Anonym sa...

Att avslagen Cola skulle hjälpa vid magsjuka eller liknande är tyvärr en myt. Socker i sig gör dessutom eventuell magsjuka förvärrad. Det är mycket bättre med vätskeersättning och vanligt vatten. Men socker ska man helt undvika under magsjuka.

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Snittar? Det tror jag itne jag skrivit om:S Jag äter samma mat som tidigare, räknar bara vad allt innehåller. Kyckling, kött, grillat, hamburgare, pasta allt går bra:)

Anonym: Pläden återfinns på Svenskt tenn:)

Anonym: Jo tack, jag är utbildad sjuksköterska, jag är mycket väl medveten om att cola inte är det bästa... Men nu tycker jag att det funkar bra på m i g. Man få i sig lite socker vilket hjärnan behöver för att fungera och det fungerar som bränsle för cellerna. Vätskersättning har jag tagit med! Det fungerar bra det med och det är det som jag som sjusköterska i min proffesion rekomenderar till mina patienter med iknande besvär. Men nu är mina besvär väck och jag mår fint igen. Tack för din omtanke...


Kram

M