måndag 30 mars 2015

VACKERT & MAFFIGT I SILVER









In love med mitt nya vackra och väldigt maffiga silverarmband från favoriten By MB/Isa Couture.





Hej nya veckan!





Här vaknade man till regn igen. Uff, vill ha sol och vår i luften nuuu… Jag som hade tänkt spendera dagen ute i motionsspåret för att ta igen att jag aldrig kom ut igår, hur går det nu då?! Sådär, ärligt talat. Inte alls sugen på att ge mig ut och bli blöt som en dränkt katt och frysa så där in i benmärgen (det gör jag ju hela tiden ändå, vet inte om det blir ngt fel på min termostat när jag tappar kilon:S). Ibland önskar jag mig ett gymkort och en PT som kunde piska på mig i dessa situationer;) Får hoppas det blir uppehåll om en liten stund:)


Tills dess får jag roa mig med att åka till postkontoret och hämta ut lite paket med nytt till tjejerna. Vad de växer alltså. Vi behöver helt nya vårgarderober till båda:S Jag har klickat hem endel, men sånt börjar bli svårare och svårare då de vill bestämma själva mer och mer. Och det är såklart viktigt att de får. Vill att de hittar sin egna stil (inom vissa ramar såklart;).



Vi ses snart igen!




KRAM










7 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt armband!
Var ute i snålblåst och småregn igår
på en promenad men näe, det känns inte värt det att bli
genomfrusen :-( Väntar hellre på lite bättre förutsättningar och pysslar med något inomhus
istället:-)
Grattis till viktnedgången, så bra gjort!

Kram från Ulrika

AngelicasVärld sa...

Snyggt!! Gillart!

Anonym sa...

Sååååå fint och "maffigt"!!
Helén

Maria sa...

Riktigt snyggt armband!
Usch, ja... idag var det verkligen trist väder.
Kram/Maria

Anonym sa...

Vilket snyggt armband .....kan inte se mig mätt på det.....det är du verkligen värd som du kämpar med träning och mat....Kramar Lena i Färjestaden

Lena sa...

18,3 kg......bra kämpat!!
Då har du fått 6 guldstjärnor nu?
Heja heja...
Kram Lena

Junitjej sa...

Kanonsnyggt armband!