fredag 6 mars 2015

NYA VÅRSKOR & HELG IGEN












Jag älskar verkligen Stylesnob's ballerinor, det är nog en av de skönaste skorna man kan ha på fötterna, se är dom ju så snygga med. Vårens nya är grå och svarta i snake print. Jag hittade dom här och det är dagens vårtips!





Heeej finaste bloggisar!






Förlåt mig för den gångna veckan. Här har det varit precis fullt upp och jag har varit busy as a bee med jobb upp över öronen, möten, det vanliga hemmalivet och min egna hälsa;) Ja ni vet, inte en minut över (ingen ork heller för den delen;) att skriva en endaste liten rad här (men ni vet ju att jag lite flitigare uppdaterar vardagen på @mittvitahus på instagram, där får ni kika in om ni saknar mig för mycket här;).


Men nu är det helg, jag har energi till max. Här har jag redan hunnit städa hela huset, storhandlat (eller ja, jag klickade hem maten i går på Ica Maxis nya tjänst, för att sen svänga förbi i deras Drive-in och hämta den. Guds gåva till stressade föräldrar, tack Ica för det. Fiffigt värre och såå smidigt!), fixat med färska snittisar och nu äntligen dragit på mig träningskläderna för att ge mig ut i solen på en skön Pwhär alldeles strax innan jag tar kväll.


Så. Jag säger nu trevlig helg vänner. Vi ses snart igen!



KRAM












4 kommentarer:

Mallansvardag sa...

De är så vackra de där skorna. Tänker mig ett par till sommaren måste bara bestämma vilken färg : ) Hur är de i storlek, små, stora eller precis?
Grattis och fortsatt lycka till i din viktresa. Jag vet hur mycket jobb det ligger bakom och tycker du gör ett fantastiskt jobb.
Kram Malin

Anonym sa...

Men att ge över 1 000 kr!! för ett par ballerina? Jag fattar inte det, det syns dessutom inte att de är så dyra. Nej jag köper ett par på hennes eller Din Sko för 99 kronor istället:-)

MITT VITA HUS sa...

Malin: Tycker de är ganska normala, jag har min vanliga storlek i dom:) Tack snälla för fina ord:)

Anonym: Tur att vi är olika då:) Jag får ont i fötterna av billiga skor och jag tycker aldrig de håller utan mest är bara dålig kvalité.


Kram


M


Anonym sa...

Anonym - jag tänkte som du ända till jag köpte ett par på rea och de är värda varenda krona - som en toffel på foten! Så nu har jag flera par, prova får du se Med vänlig hälsning, Eva