torsdag 26 februari 2015

VÅRNYTT









Lite vårnytt till mig! Så fort jag fick sen den nya färgkombinationen på By MB väskan i sign-printet blev jag helt kär. Älskar den där champangefärgen med svarta detaljer.






Ny fina väskan hittade jag här (det är den stora modellen, den är perfekt, rymmer allt och lite till:). Sjalen är från Malene Birger den med (bloggat tidigare om den;), den hittade jag här.





Heeej finaste!





Känns just nu som mina veckor bara innehåller måndagar och fredagar, vad händer med dagarna där i mellan det vet jag inte. De går såå snabbt nu så det är inte klokt och det känns faktiskt som vååår ute nu:) Eller hur? I min rabatt har snödropparna redan tittat fram och ljuset är äntligen tillbaka och om bara några ynka dagar är det mars månad ( = vår).


Idag ska jag jobba några timmar, sen efter det tar jag helg. I morgon är det dags för fredagsritualen (snittisar, god mat, tända ljus, familjemys och jag ska nog för första gången på två månader unna mig ett glas vin:)!


Tills vi ses igen får ni ha det så fint!




KRAM










5 kommentarer:

På Selmas gata sa...

Ja visst kom våren snabbt! Jag är ju en vinterälskare dock så jag är glad över att ha några dagar i snön bokade fram över:)

Så fin din väska är! Köpte weekendväskan från BMB i samma färg för nån vecka sen och är så nöjd, håller med om att champagnefärgen är magisk:)


Kram/tanja

Anonym sa...

Hej! Vart är mattan ifrån?

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Mattan är köpt på affären 200m2 här i stan, märket är Fabula Living.

Kram

M

Anonym sa...

Hej!
Vad tycker du om kvaliten på Malene Birger väskorna? är de hållbara? har hört/ sett av någon att de liksom blir slitage i hörnen på dem lätt om man har dem typ varje dag och in o ut i bilen o på golvet etc. Vad tycker du? de kostar ju ändå en del så funderar på om jag ska köpa en eller inte?

mvh Ina

MITT VITA HUS sa...

Ina. MIn svarta har pytte slitningar i hörenen om man synar noga. Jag sköter nog om min saker ganska väl, men om man inte är rädd om dom blir dom nog ganska slitna ja. Dom är ju inte i skinn direkt:) Men var rädd om den så kommer du nog vara nöjd, jag älskar mina:)

Kram

M