söndag 22 februari 2015

SÅ BESVIKEN









Sitter och laddar om med ett nytt magasin och en körsbärssmootihe. Igår var jag så besviken. På mig själv. På min kropp. Jag har ju haft hundra procent fokus på bara mig själv i åtta veckor och kroppen har verkligen svarat hur bra som helst på långa promenader och mindre portioner med mer nyttigt innehåll Men så plötsligt blev det tvärstopp. Vad hände?! Jag har ju tom ökat min motion denna vecka och jag har verkligen inte fuskat och den där semlan den rymdes ju liksom i min budget. Vågen på mötet igår stod på +-0 och jag var faktiskt inte med alls på det. Kändes inte alls bra.

Men jag har fått så fint stöd och så många pepprande ord och nej ge upp är inte min grej. Det här är något jag ska göra nu och med facit i handen så är ju de där dryga 12 kilona jag redan tappat helt fantastiskt, på bara två månader. Det känns faktiskt massor på kroppen. Så idag är en ny dag och jag ska försöka glömma bort att igår inte var den bästa dagen.



Fin söndag till er vänner!



KRAM











12 kommentarer:

Anonym sa...

Demain il ya un autre jour😍😍// champagnefrun

Mallansvardag sa...

Jag har varit med några gånger i vv och lyckats väldigt bra (varför jag sen tappar det kan man ju fråga sig) och varit stolt och nöjd med mig själ.
Men alla gångerna har det varit tillfällen som vågen stått på +-0 fast jag följt programmet och inte gjort några skillnader. Jag tror alla som är med i vv går igenom sådana tillfällen, då kroppen går igenom olika faser, men lik förb....kat är det ju tråkigt och nedslående när de inträffar.
Du ska se att nästa vecka kommer det ha hänt desto mer ❤︎
Lycka till & Kram Malin

Anonym sa...

Du har varit kanonduktig, så stryk ett streck över den här veckans resultat och fortsätt kämpa :-)

/Jenny

Anonym sa...

Känner sååå väl igen detta och självklart vill man se och få resultat för mödan! Men du, detta hände mig också när jag körde vv och nästa vägning så vips hade det minskat ett par kilo istället. Kroppen kämpar emot men ge inte upp!! Jag har gått ner 35kg med vv så ge inte upp!!

Kramar Hanna

Enkel stil sa...

Man brukar ju säga att kroppen vilar ibland. Du ska se att du tappar lite extra nästa vecka istället när kroppen tar nya tag. Heja dej! Kram Anita

Irene sa...

Tack för receptet på banansmoothie, skall testas :-)

Ang. kilon så är det nog sådär för alla, Du kan istället som sagt vara stolt över alla de kilon Du redan gjort Dig av med :-)

Ha en fin dag!!

Anonym sa...

Hej,

Undrar vad du har för app/aktivitetsarmband eller liknande för den bild du la ut för 5 d sen på Insta där de syntes hur långt du sprungit och hur många kalorier du bränt osv?

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Jag kör med appen Runkeeper!

Kram

M

Anonym sa...

Ahhh, visst blir man besviken när man gett allt :-(
Nu har jag sagt till mig själv att en motgång då och då är helt ok när man
försöker gå ner i vikt i eget och lite långsammare tempo.
Lycka till med nästa invägning och hoppas resultatet blir som du önskat :-)

Anonym sa...

Det är inget negativt resultat du fått !! Tränar man mer så bygger man ju muskler och muskler väger mer än fett. Du har troligtvis omvandlat några kilon till muskler :)Det är snyggare att se sund och vältränad ut än att vara smal. Kämpa på med träningen.....

Pernilla sa...

Pepp!
Du har ju lyckats mer än vad andra normalt sett gjort varje vecka och visst blir man ledsen och besviken när vågen inte rört sig alls. Men herregud, du är målmedveten och fortsätt se det positivt!
Du har ju precis börjat :)

MITT VITA HUS sa...

Vill bara säga TACK, till er alla, för all pepp!<3

Kram

M