söndag 15 februari 2015

MIN NYA AVANCERADE HUDVÅRD









Ny hudvård till mig (stort gilla på de snygga förpackningarna;)! 





Tjingeling bloggisar!






Hoppas ni mår fint denna sköna söndag?




Idag visar jag lite av min nya hudvård här på bloggen som jag köpt från Injektionsakademin. Vet att ni brukar tycka om dessa inlägg:) Jag iaf älskar att testa nya krämer och gillar verkligen produkter som har effekt och faktiskt ger resultat. Nu har ju inte jag direkt någon problemhud, men lite rynkor har jag nog börjat få och jag vill i så stor mån som möjlig bevara min hy så fin som den faktiskt redan är nu. 



Som sagt ingen problemhy här, men jag har ganska torr hy eller fuktfattig kan man säga. Ibland tycker jag inte det spelar någon roll hur mycket jag smörjer och smörjer, den är fortfarande fuktfattig på ytan. Jag har ju tidigare gjord peelingar med syra på salong, vilket jag äälskar. Där har man riktigt bra resultat som verkligen syns och man får tillbaka lystern i huden och den känns så där spänstig och skön nästan omgående.







Jag har tidigare testat några enstaka produkter ur Teoxane och varit suupernöjd. Bland annat har jag gjort förbehandling hemma innan salongspeeling, då med Radiant Night Peel (alltså den, hade svårt att sluta med den då den var så bra! Men det är en sån produkt man inte ska använda mer än 21-dagar i intensiv behandling, max 3 ggr per år, eller 15-dagar innan salongspeeling). 






Nu har jag köpt hela kitet med alla produkter från Teoxane (Teosyal). En Advance Filler, RHA Serum, Eye Repair, Night Peel och ett Deep Repair Balm. Köpte alla produkterna hos Injektionsakademin, som finns här i Linköping och i Stockholm som drivs av Överläkaren och Docenten Stefan Sandstedt. En salong jag även planerar att besöka snart för att se om jag kan få hjälp av Doktor Stefan med en rynka jag har i pannan som irriterar mig. Nu håller jag bara tummarna att jag vågar lägga mig och bli stucken (en sak jag gillar att göra på andra men hatar när det kommer till mig själv;).



Och för er som nu som jag gillar bra hudvård som vunnit flertalet priser, så erbjuder nu Injektionsakademin er liten rabatt till er, samband med mitt inlägg här, om ni med är sugna på att testa dessa produkter. Koden: 4545 ger er 15% på alla produkter från Teoxane.



Är ni intresserade av Botox eller fillers så erbjuder även kliniken 10% i rabatt (priser hittar ni på hemsidan här) om ni uppger Koden: Mia vid bokning. (För bokning av behandlingar så mailar ni på info@injektionsakademin.se eller ringer nummer 08-519 720 och som sagt kliniken finns både i Stockholm och här hos mig i Linköping).






KRAM







Inlägget presenteras i samarbete med Injektionsakademin.


1 kommentar:

Sabina sa...

Vilka underbara vändagsgåvor i förra inlägget! Både att ge och att få!

kram Sabina