tisdag 3 februari 2015

HEJ TISDAG












Bjuder er på alldeles nytagna pics från köket idag. Här är det nystädat och undanplockat och nej det ser inte alltid ut så här men det är mycket roligare att visa på detta sätt.





Tjingeling bloggisar!






Hoppas ni mår bra? Här snöar det och så snöar det lite till. Det är väldigt vitt och fint just nu ute men jag längtar ändå till våren:) Jag kör på med kosten och promenaderna och nu har jag startat månad nummer två. Känner mig verkligen piggare och mer på topp än jag gjort på länge (bortsatt från det där migränanfallet jag startade helgen med som satt i väldigt länge:S). Tänk så mycket det gör att verkligen äta rätt och motionera, min kropp älskar det! Jag får väldigt många frågor på instagram om vad jag har för tips och jag tänkte jag skulle dela mina tips med er här inom kort på bloggen, så jag återkommer snart med det!


Idag har jag städat av efter helgen här hemma. Det har ju en tendens till att bli stora tvätthögar och en aningen stökigt när man varit hemma allihopa en hel helg. Brukar ju städa till helgen för att ha det fint, men det räcker liksom inte;)







Ny mixern från Kitchen Aid har kommit, dock har jag inte invigt den än men den står nu så vit och fin på diskbänken och väntar på att användas:)



Nu dags att byta tvättmaskinen här, men vi ses snart igen!




KRAM











2 kommentarer:

Märta Stina sa...

Visst är det härligt när det är nystädat. Kika gärna i hos mig:)

karikulla sa...

Håller med om att man nästan måste städa lika mycket efter helgen som innan... Speciellt när man som jag ofta jobbar helg för då stannar hemmet som smått av konstigt nog?! Ha ha...

Fina bilder och HEJA dig! Du är en inspiratör! Jag måste också ta tag i maten och träningen men motivationen saknas... Förmodligen på grund av skiftjobb och småbarnsår - du vet hur det är...

Kram & tack för att du delar med dig!

Karin.