fredag 27 februari 2015

FINA FREDAGEN ÄR HÄR















En ihop plockad underbar vårbukett sprider våriga känslor i mitt vardagsrum. Ranunkler, franska tulpaner, körsbärskvistar, syren och anemoner. Jag är nog lite kär i veckans fredagsbukett.





Tjingeling fina!






Så blev det helg igen woop woop! Idag har jag varit iväg en sväng, shoppat nya träningstights, lite ny make up och härliga fredagsblommor. Jag har en bra känsla i kroppen, nästan lite så där pirrigt nykär. Kan det vara vårkänslor:)







Nytt doftljus från Diptyque i favoritdoften är tänt fredag till ära. Ja det är en ny liten lampa som smugit sig in. Nu är det bara en tavla över det fina snöskåpet som saknas. 



Nu dags för en runda Pw medans solen fortfarande är framme, så pepp på att prova nya nike-tightsen.




Happy helg till er alla där ute!





STOR KRAM












13 kommentarer:

HjärtatsVitaHem sa...

Ranunklar är nog min favvo-blomma på våren! Såå fina! :)

Kram Jenny

Anonym sa...

Verkligen fint men har du ingen "egen" smak vad det gäller inredning?
Alltid likadant som en av de större bloggerskorna.

Anonym sa...

Superduperfint!

Anonym sa...

Ha en underbar fredag!

www.nordicdesignstore.se

Anonym sa...

Hej, tycker att det inte är så konstigt att man inspireras utav andra bloggare när det gäller inredning. Visst, kan hålla med om att det blir lite lika, köper någon en viss lampa så köper alla andra en likadan, men det är ju så vi är vi människor. Kram

Gabriella sa...

Vilken ljuvlig bukett! Så vårig och härlig:)
Kram

Eva Blixman sa...

Åh så fint! Underbara blommor. :)
Ha en fin söndag!
Kram

Anonym sa...

Vart köper du dyptique ljuset?

evalevabo sa...

Den lampan såå fin. Var kommer den ifrån ? Märke?
Kram

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Jag köper Diptyque antingen på NK, eller via Liberty.co.uk.

Eva: Lampan är från Flos, Gatto Piccolo är modellen.

Kram

M

Carola roomofkarma sa...

Super snygg lampa. Var kan man köpa den. Såg att du skrev att det var från Flos. Men jag har aldrig sett den tidigare. Är den gjord utav papper?

Kram Carola

Anonym sa...

Lampan är fantastisk! Och ja tycker nog det mesta du delar med dig av är galet snyggt!:) Tack för all inspo, både inredning, skönhet, mode, kids och nu det senaste vikt/träning. En underbar mix från vad jag tycker verkar vara en fantastiskt fin och härlig människa.

Och du. 12 kilo. Så sjukt mycket respekt!! You go girl! <3

Kram & trevlig kväll

MITT VITA HUS sa...

Carola: Njae inte som papper direkt, mer blankt, svårt att säga vat det är rikgit för material, en blandning av papper och skinn ser det ut som. Någon kanske vet:) Den finns hos tex. Länna, följ länken i inlägget hittar du till den:)

Anonym: Tusen tack för de fina orden:)


Kram

M