tisdag 17 februari 2015

ÄNTLIGEN TILLBAKA











Åhh äntligen kommer House of Cards tillbaka. En av mina absoluta favoritserier (älskar att ha bra, snygga, roliga, spännande serier att se. Andra favoritserier som jag är helt fast i är förutom House of Cards är Homeland, Californication, Grey's, Orange is the new black, House of Lies, Revenge bla.). Netflix släpper nya säsongen av H of C den 27 Februari. Kommer nog ha väldigt svårt att inte se alla avsnitt på en gång;) Här hittade jag en liten teaser på kommande säsong.




KRAM







6 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Ohhh så spännande! Gillar också denna serien. Har några avsnitt kvar på förra säsongen som jag måste beta av nu innan helgen då :-))) Tack för tipset!! Kram Paula

Carola roomofkarma sa...

Den har jag aldrig sett. Kanske något att se fram emot nu då?. Bra med lite film tips så här års.

Kram Carola

Cecilia sa...

Fin blogg du har :)
På tal om Netflix så kan jag verkligen rekommendera serien The Killing. Såååå himla bra och spännande! Homeland är också en favorit hos mig.
Mvh/Cecilia

MITT VITA HUS sa...

Cecilia: Å det måste jag kolla upp, inte sett faktiskt:) Tack för tipset:)

Kram

M

Nazima sa...

Kul at du skriver lite om serier, har lyckats bli en riktig "serienörd" på sistone, House of cards har vi varit sugna på att följa härhemma, men det har inte blivit av ännu...Kanske dags nu då:-)
Just nu plöjer jag Orange is the new black och väntar på att sista säsongen av Sons of anarchy ska släppas på dvd, (orkar inte vänta tills den kommer upp på Netflix ;-) ), sedan gillar jag även "the walking dead" och den nya serien på SVT Jordskott, galet spännande!

Kram Nazima

Annika sa...

Kan vara den bästa och hetaste serien som finns, om du gillar House of Cards kan jag verkligen rekommendera "The Boss" med Kelsey Grammer, ungefär samma stuk!