lördag 14 februari 2015

ALLA HJÄRTANS









Till mina små skatter idag!






Och från älsklingarna till mig, på baksidan av kortet står en sån söt hälsning, dog en smula när jag läste. Hjärta er till månen och tillbaka.





Om ni undrar vart jag hittade de söta påsarna så är det såklart från Lagerhaus. De har ju bara de bästa sakerna för sådana här tillfällen. Har fyllt dom men massa kärleksfullt lördagsgodis som jag hittade på samma ställe.





Och så en liten sneak peak för nyfikna. Mitt nya fina skåp. Vilken alla hjärtans dag present va?!:)





Heeej på kärlekens dag!





Idag vill jag skicka er en massa pussar och kramar och kärleksfulla glada hälsningar mina bästa bloggisar! Hoppas ni mår fint och har blivit kärleksfullt uppvaktade idag på alla hjärtans dag. Här hemma ska vi mysa och kramas lite extra till kvällen, för just nu är de flesta av oss iväg på annat, eller precis på språng ut i det vackra vädret:)




PUSS & KRAM







7 kommentarer:

Anonym sa...

Det samma till dig....

Anonym sa...

Så fint! Jag undrar var mattan kommer ifrån?

Anonym sa...

Jätte fint!! Vad har du för djup på ditt skåp? :)

Carola roomofkarma sa...

Så fina små presenter till dina skatter ♥ Gillar skåpet. Vill också ha!!
Kram Carola

Anonym sa...

Detsamma till dig och tack för all inspiration du ger :)

Kramar
Hanna

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Mattan kommer från Fabula Living och 200m2:)

Anonym: Skåpet är det djupa, 42 cm:)


Kram

M

Anonym sa...

Hej!

Jag undrar var du köpt snöskåpet ifrån? Så lång levtid från de flesta lev just nu! :/.
Tacksam för svar!

/ Anna