måndag 19 januari 2015

VÄLKOMMEN NYA HÄRLIGA VECKA








Fortfarande väldigt nöjd med ommöbleringen här hemma i vårt hem:)





God morgon raringar!





Ny vecka, nya möjligheter!


Jag ser fram emot den här veckan massor för det väntas bland annat trevligheter i form av aw med de bästa! Kan pigga upp vilken vardag som helst:) Sen blir det mycket vanlig vardag med, utvecklingssamtal, skolval, de vanliga aktiviteterna som stall och gymnastik och en hel del jobb, men det blir lite mer ledigt än jag haft på ett tag. Vad har ni för planer i veckan då?


Ska försöka kika in till er liiite oftare den här veckan än förra, promis;)




KRAM








9 kommentarer:

mittdittovitt sa...

Här är det riktigt mycket i kalendern denna vecka. Mycket att komma i håg så som utv samtal, tandläkare, massage och bästa av allt tjejkväll :)!
Dina vita kuddar var kommer de i från? Är ute efter helt vita enkla kuddar till vår soffa. Så fint hemma hos dig som vanligt!

Kram kram

Bromans Bravader sa...

Fint!
Här kör också veckan igång med aktiviter, jobb, skola, dagis och allt som hör till.
Kram
Jannike

Åza Brennander sa...

Hej fina! Så kul att hitta in på din blogg, nu ska jag leta vidare för det ryktas ju om att du finns på fler ställen numera ;-).

Så mysigt att ses. Hoppas det blir snart igen!

Kram Åza

Lollo sa...

Hej, har nyligen hittat din blogg och gillar den verkligen! Vore dock roligt om du uppdaterade oftare :-)
Ingen kritik, utan jag önskar detta eftersom bloggen är härlig och ger mycket inspiration. Ett inlägg om dagen kanske? :-)
KRAM

Anonym sa...

Vad duktig du varit med viktväktarna. Det verkar ju gå otroligt bra med. Snälla lite tips på vad och hur du äter och hur mycket du tränar? Vad du ätit till mellis och vad du undvikit helt. Behöver peppen. Tack snälla

Nazima sa...

Ja, nu är verkligen veckan igång på riktigt. Tycker du är så duktig med viktväktarna, jag är verkligen nöjd med deras upplägg, trots att jag inte gått ner så mycket som jag önskat ännu,men det kommer väl, gissar jag.
Ha en fortsatt bra vecka!

Kramar

LOPPISLIV sa...

Jättesnyggt med soffan på detta hall, och visst är det skönt utan tv? Blir fridfullt på något sätt!!
Ha en fin dag!
Kraaaam Paula

Anonym sa...

Jättefint! Var kommer spegeln o mattan ifrån? ✨Jenny

MITT VITA HUS sa...

Fia: Kuddarna ingick i soffköpet;) Så mao. Englesson:)

Lollo: Nej då jag tar det inte som kritik, jag vet med mig att ibland är jag lite dålig på att uppdatera här.Men liksom tiden räcker inte alltid till;) Lovar försöka bättra mig;)

Anonym: Kommer med en uppdatering om det inom kort;)

Jenny: Mattan kommer från Fabula Living och affären 200m2. Spegeln kommer från samma affär, den är från Gubi:)


Kram

M