måndag 5 januari 2015

NYTT I GARDEROBEN











Jag satsar ju nästan alltid på basplagg i min garderob och dess två nya är inga undantag. Perfekta baskläder som funkar till det mesta. Klickade hem dom innan jul från Isa Couture men har inte hunnit visa dom än för er fröens nu. Koftan som är lång kofta (love it) med lite svagt skimmer i. Den blev genast en favorit och jag hade den på mig på juldagen över en enkel klänning. Både tröjan och koftan kommer från Second Female.


Önskar er en fin trettondagsafton vänner!




KRAM









5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, kikar in hos dig då o då... dock lite anonym .. :-)
Såg att du tidigare köpt enjoy Candles - vitaste vita, vilken färg är det? De har ju typ tre olika vita och på bilderna från homenord går det inte att urskilja riktigt. Jag är också ute efter vitaste vitt..
Tack för en trevlig blogg.

Anonym sa...

Fina! ja baskläder är verkligen något man ska satsa på. Dessvärre finner jag mig själv att falla för de där säsongs modeplaggen, o så säsongen efter så tycker jag inte att jag har nåt att ta på mig;) haha. Tack för en mysig blogg:-) o trevlig trettondagsafton. / Marie

Underbara Saker sa...

Jättefina! Du tar så himla fina bilder. Trevlig trettondagsafton till dig med :)kram

MITT VITA HUS sa...

Anonym: De som heter Nordic White:)

Kram

Gabriella sa...

Roligt med lite nytt, speciellt nu i kalla januari kan man behöva piggas upp ibland:)
Kram