lördag 3 januari 2015

NYTT ÅR - NYA UTMANINGAR









Idag i vardagsrummet och planerar, både för stort och smått och läser inspirerande magasin (jag älskar the Kardashians och deras sköna stil, så det här numret av Brittska Elle har jag så sett fram emot:) tillsammans med grönt te från NK.





Hej nya året!





Oj vad dagarna sprang iväg här, idag är det redan nya årets tredje dag. Jag har jobbat för fullt och igår avslutades ett jobb maraton och nu får äntligen jag med lite vinterlovsledigt:)


Jag känner mig så inspirerad och positiv, julen har fått flytta ut (det mesta iaf, bara adventsstakarna och några stjärnor kvar!), det står krispiga tulpaner på bordet. Ny almanacka för både mig och familjen inhandlade och jag har tagit tag i något som grämt mig ett tag. I nyår önskade jag mig inte så mycket mer för detta år än att vi får vara friska och tillsammans och just lite mer ork. Det har börjat bra.







På långsikt, något som jag tror på. Något nytt som känns så bra utan förbud eller för stora ändringar. Bring it on säger jag;)



Vi ses snart igen (pssst, jag ska skärpa mig och försöka detta år få till minst ett inlägg om dagen här på lilla bloggen! Men ni ser ju, det började så där ha ha ha;)




KRAM










12 kommentarer:

Nilla Tankebubblor sa...

Gott nytt år!
Var kommer det fina veckoplaneringsblocket ifrån?

Anonym sa...

Härligt med ny inspiration :) Kan verkligen rekommendera VV, har firat in det nya året med att vågen står på -34 kg tjohoo vilken känsla det är! Tack för all inspo du delar med dig och Gott nytt år!

Kramar Hanna

Linda sa...

Den fina almanackan har jag också kikat på, verkar vara så praktisk. Och så lite glad färg också!

Ser ut som en härlig mix, pannkaksbilden verkar ju inte lite lockande :)

Gott nytt år! kram Linda

MITT VITA HUS sa...

Nilla: På Lagerhaus finner du den😘

Anonym sa...

God fortsättning!!
Åh vilken härlig rosa kalender??
Jag kör alltid med rosa, men denna känner jag inte igen!! Vart kommer den ifrån?
Kram

Grodmamman sa...

Lycka till med VV. Har också kört med dem och gått ner 16 kg. Tyvärr är en del av dem tillbaka, så det ska jag ta tag i framöver.
Gillade också veckokalendern.
Kram

Emma.H sa...

God Fortsättning Mia!
Ser ut att bli en bra start på året, den veckokalendern är så fin:-)

Emma H

Linnea sa...

Följer din härliga och inspirerande blogg och har själv planerat att sätta igång med VV. Drar igång med vardagen och mål på -25kg. Slimjeans och snygga klackar till sommaren😉 Stort lycka till önskar jag dig!

vitthusmedrosaknutar.blogspot.se sa...

Viktväktarna fungerar- har själv gått ner -17 kg. Det känns som jag har fått ett helt nytt- gladare liv. Önskar dig lycka till :).
Kram Susanne

Nilla Tankebubblor sa...

Hej igen, tack för ditt svar. Jag ska kolla in på Lagerhaus.

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Den rosa kalendern finns på Akademibokhandeln!

Kram

Anonym sa...

Tack för ditt svar!
Kram Jessica