fredag 12 december 2014

VÄLKOMMEN HELGEN









En ny guide lanserades idag, denna gång en kär stad som vi alla nog har längtat efter skulle komma igen. 2015 Guide de la ville Paris från David Ehrenstråhle. Har sagt att nej det blir ingen mer guide här hemma (har ju redan två, varav en fortfarande i kartong:S) om inte Paris mot all förmodan skulle dyka upp igen! Jo, de har nog sett allas önskningar, och man kan ana att det kanske är lite "nu ska vi tjäna en slant" här men jag kunde inte låta bli att ge mig den i julklapp:) Jag hittade min hos sköna butiken Artilleriet




Hej igen finaste!






Nu är alla julklappar i box och det känns sååå skönt:) Har idag varit nere på stan och fixat det sista och sen blev det några klick med. Nätet är ju fantastiskt bra när man har begränsat med tid och inte orkar trängas med alla andra julklappsshoppare i alla butiker:)








Som sagt några klick idag blev det, bla. fina nya guiden till moi.




Nu är det dags att ta helg här, alla i lilla familjen har precis kommit hem och jag har hällt upp ett glas vin. Nu ska vi laga lite middag och tända massa ljus och mysa loss ordentligt.



Önsker er läsare en riktigt fin start på helgen!





KRAM










1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en mysig blogg! Har själv döttrar i dina flickors ålder! Tips på julklappar till tweenisar mottages mer än gärna! Ha en fortsatt trevlig helg! Vänliga hälsningar Camilla