söndag 7 december 2014

TÄVLING - VINN ETT LYXIGT DOFTLJUS











Välkommen 2:a advent!



Idag börjar vi denna adventssöndag med ytterligare en fin fin tävling här på bloggen, denna gång i samarbete med fina butiken HomeNord! Du har nu chansen att vinna ett lyxigt doftljus (värde 149-399 kr) nu från populära Voluspa. Här hittar du alla som finns hos HomeNord just nu. Det enda du behöver göra för att delta i tävlingen är att 1. Skriva en kommentar till mig mig här med din absoluta favoritdoft. 2. Inte glömma att lämna dina mailadress!






Tävlingen pågår tom. torsdag 11 December. Därefter dras en vinnare. 
Ev. vinstskatt betalas utav vinnaren!




LYCKA TILL!









116 kommentarer:

Ninna sa...

Min favorit är crisp Champange i det klassiska göder. Perfekt och lyxig doft när vi plockar bort juldoften lagom till nyår. Ja, jag börjar julen tidigt sen ska allt ut för att fira in det mya året.

Johanns sa...

1. Min absoluta favoritdoft är crispy champagne.
2. Grimlavo@hotmail.com

Anonym sa...

Chrisp champange
johanna.persson@ymail.com

Emma P sa...

Hej,

1. Min absoluta favoritdoft från Voluspa är French bourbon vanille. Den var ett impulsköp bara för att burken passar in så fint här hemma inredningsnörd som man är. Sedan visade den sig dessutom vara den godaste doften av Voluspa som jag testat :)
2. Min mailadress är: emmaa_gustafsson@hotmail.com

Trevlig söndag! Kram Emma

Anonym sa...

CLASSIC MAISON CANDLE PINK CITRON,100t,VOLUSPA
Jag skulle bli så glad om jag vann ett doftljus med denna doft.
Med vänlig hälsning Ulla
ullaa@telia.com

Karin Westerberg sa...

Min absoluta favoritdoft så här i juletid är pepparkaksdoft. Det doftar så gott och påminner om fina stunder med hela familjen som hjälps åt att baka med olika roliga former.

Ha en härlig helg!

Karin (westerberg.karin77@gmail.com )

Anonym sa...

Åh, det är inte lätt att välja bland alla goda dofter. men jag tror ändå att Crisp champagne är favoritdoften. Härligt lyxig och den perfekta julklappen!
Med vänlig hälsning Annika
annika.peter@telia.com

Anonym sa...

Hej. Dessa underbara ljus vill man ju inte missa chansen att vinna. Min favorit är crisp champagne. Ha en underbar 2:a advent kram Ewa.
thea0158hotmail.com

Anna-Maria sa...

Min absoluta favvodoft är Crisp Champagne - med den i rummet kan jag njuta champagne varje dag!

http://www.bloglovin.com/frame?post=3878611995&group=0&frame_type=a&context=expanded_post&context_ids=&blog=548797&frame=1&click=0&user=0

amcn1974(a)hotmail.com

malincatrin sa...

Min favoritdoft är när något luktar riktigt färscht, gärna med en hint av citrus. Både Crisp Champagne och Pink Citron ger den rätta touchen men till Pink Citrons fördel för burken.

mail: malincatrincarlsson@gmail.com

onceinsideastar sa...

French Bourbon Vanilla, mmmm. Den er såååå deilig! bleu_sombre@hotmail.com

franmyllan sa...

Är ju barnsligt förtjust i rosdoft, så Champagne Rose toppar min lista.
/Sara (mumlan@gmail.com)

Johanna sa...

Doften av Crisp Champange, ett fantastiskt sätt att sätta guldkant på vardagen eller göra julen ännu lite lyxigare.

Önskar dig en fin advent!

johanna__ericson@hotmail.com (två understreck)

Jenny Johnsson sa...

Min absoluta favorit är French bourbon vanille.
Trevlig söndag!
/Jenny
jennyjohnsson74@gmail.com

Bakom dörr nr. 11 sa...

Vilken fin tävling, den är jag gärna med på.
Min favorit som så många andras är Crisp Champagne. Nu håller jag alla tummar att jag har turen med mig :)
Ha en fin andra advent.
Kram Pia
pia.johansson72@gmail.com

Therez sa...

Vilken underbar tävling! Jag älskar ljus från VOLUSPA! Min favoritdoft är utan tvekan french bourbon vanille.

therez_hahlin@hotmail.com

Anna sa...

Jag gillar också Chrisp Champagne. Min mejladress är Anna_holmgren@hotmail.com. /Anna

Anne-Mari Gabrielsen sa...

Vilken fin vinst!
Min doftfavorit är French Bourbon Vanille.
annemarigabrielsen@gmail.com

Mittdittovitt sa...

Åh mysig tävling! Min favorit är CRISP CHAMPAGNE
från ,VOLUSPA

Kram kram

Min maildadress är, mittdittovitt@outlook.com

Hemm@byGaby sa...

Hej!
Vilka fina vinster- alltid lika uppskattat.
Min favoritdoft från Voluspa är French Bourbon Vanille✨.

Önskar en trevlig 2:à advent!

Mvh Gaby
gaby.reinholdsson@telia.com

Hemm@byGaby sa...

Hej!
Dina vinster har klass och är väldig uppskattat!

Min absoluta favoritdoft är French Bourbon Vanille

Önskar en fin 2:à advent!

Mvh Gaby
gaby.reinholdsson@telia.com

Emma sa...

Åh Crisp Champagne! Tänk att få ha ett sånt på bordet till nyår <3

/Emma, emmfog@gmail.com

Anonym sa...

Har aldrig testas dessa ljus ( må vara den enda...?) men tror Crisp Champagne luktar mums! :) lindahoflin@hotmail.con

Mallansvardag sa...

Vilken mysig tävling så här under den mörka tiden av året. Min favvo doft är Crisp Champagne. Älskar Voluspa ljusen de doftar precis lagom för mig som annars lätt får huvudvärk av doftljus.
malin.almen@comhem.se
Kram

Petra Fridh sa...

Det får nog bli som för många andra- chrispy champagne!

petra.fridh@gmail.com

Alexandra rae sa...

http://homenord.se/sv/varumarken/voluspa-1/classic-maison-candle-pink-citron-100t-voluspa.html

Min favorit är maison candle pink citron. Jattefin blogg. Merry Christmas.
Alexandra

Alexevelinarae@hotmail.com

Anonym sa...

Crisp champagne har jag doftat men ej själv unnat mig. Detta vore ju toppen att "vinna" o njuta extra visst säg ; )
Varloksv10@hotmail.com


Hälsning fr Therese

Lisette sa...

Min favorit är Crisp Champagne
mvh lisettec@spray.se

Anonym sa...

Hej hej!

Voluspa har en helt underbar doft och själv har jag fastnat för Branche Vermeil.

Hälsningar
Frida Elmgren
fridaelmgren@yahoo.se

Anonym sa...

Jag är oerhört förtjust i den fräscha doften Saijo Persimmon, som sprider väldoft även när det är släckt i sin vackert rosaguldiga burk. Anna

anna.ingemark.milos@liu.se

Anonym sa...

Älskar doftljus och favoriten är Crisp Champagne. Det skulle vara en förhöjning av vintermyset om turen är med!
Kram från Ulrika

evaulrika@yahoo.se

Anonym sa...

Hej!
Älskar Pink Citron 😃
magda_f@telia.com

Kram, Magdalena

Emely sa...

Oj vilken underbar tävling!! Min favorit doft är Pink Citron :) Ha det gott. Mvh Emely, emely.drugge@hotmail.com

Anonym sa...

Min favvo bland alla deras godingar är Saijo Persimmon! evam-66@ hotmail.com

Anonym sa...

CLASSIC MAISON CANDLE PINK CITRON ÄR MIN FAVORIT:-)

MVH EVA

Stormer_n80@hotmail.com

Mirre Syr sa...

1. French Bourbon Vanille är dofternas Rolls Royce!

2. symirre@hotmail.com

Maria Eriksson sa...

Måste alltid ha en French Bourbon vanilla på gång hemm - den är min favorit! lillymaria.eriksson@soderhamn.com

Anonym sa...

Min absoluta favorit är crisp champagne!!!
Ann_i2@hotmail.com

Tabitha Ekdahl sa...

1. Chrisp champange är den absoluta favoriten bland alla dessa härligt doftande ljus.
2. tabitha@ekdahls.net är min adress. Nu håller jag alla mina tummar och tår!!!!
Mvh Tabitha

Anonym sa...

CRISP CHAMPAGNE från Voluspa 🎁🎅🎄

josefin.bluckert@hotmail.com

Anne-Li Lundström sa...

Paket är det bästa jag vet,
det är ett som är säkert det!
Men jag kan inget under granen finna,
hoppas därför jag ett CRISP CHAMPAGNE få vinna!
För jag har under året varit snäll,
och vill gärna öppna ett paket på julaftonskväll!
God Jul & Gott Nytt År
hoppas jag denna väldoftande klapp får!

Med vänlig hälsning,

anne-li.lundstrom@dalennet.se

Anonym sa...

Min favorit är crisp champagne!
anna@hammarstroms.se

Anonym sa...

Åhhh älskar doftljus och speciellt voluspa crisp champagne. Finns inget som är så fridfullt som att tända ett ljus efter jobb och bara njuta.
Min mailadress är: annaliljekvist@hotmail.com

Lena sa...

*****Jag har provat många olika dofter från Voluspa.
men kommer alltid tillbaka till Chrisp Champagne.*****
lhhalvan@gmail.com

eemmasofiaa sa...

Jag har tyvärr aldrig haft ett doftljus från Voluspa men jag tycker om whisky och vanilj så tror nog French Bourbon Vanille skulle passa bra i mitt hem!

emm.lin@hotmail.com

Jenny sa...

Min favoritdoft från Voluspa är Ambre Lumiere
jenny_knudsen@hotmail.com

Jag håller mina tummar och tår ✊😁

Ulrika sa...

Min favorit är pink citron, den är underbar :-)
Ulrika.nilsson77@hotmail.com

Annika Johansson sa...

Crisp champagne!

Anonym sa...

Min favorit bland dofterna är crisp champagne. Skulle bli så glad om jag vann.
Mvh Mia
Min mejl är lakback@hotmail.com

Karin Nilsson sa...

Hej! Pink citron classic, härlig doft och vacker förpackning.
Hälsn
Karin
karin@vackertnaturligt.se

MALIN sa...

Vilken underbar tävling!

Så många härliga dofter men jag får nog hålla med majoriteten här - den absoluta favoriten är Crisp Champagne.

Tom min 10-åring är så förtjust i den doften att han allt som oftast stack ner näsan i ljuskoppen när vi hade ett sånt tidigare :O))) Så jag vet ju en som hade blivit extra glad för vinst

Mailen är malinaa75@hotmail.com

God Jul till dig och din familj.

Anonym sa...

En favorit är Laguna.
Wiklundarna@hotmail.com

Anonym sa...

Pink Citron! :)
Min adress är m_johansson78@hotmail.com

Anonym sa...

moso bamboo är min favorit,,,men det finns många underbara dofter från voluspa,,,jag provar lyckan o kanske tomten kommer med ett paket till mig,,,annelie.pesa.persson@telia.com

vitagavlar.blogspot.com sa...

Bland Voluspas ljus är det Crisp Champagne som är favoritdoften. Annars en nyplockad bukett med skira Liljekonvaljer!
/Lisa

Malin sa...

Hej i fina vita huset!

Min favoritdoft är pink citron i classic glaset. Härligt ljus och vårig förpackning med längtan (alla redan!) efter vårgrönska.

malinskolansvensson@hotmail.com

Johanna K sa...

Min absoluta favorit Voluspa-doft är apricot & aprilia. Fruktig och blommig på samma gång, en oslagbar kombination. Annars tycker jag doften av min sambos hår när jag snusar honom i nacken på morgonen är ungefär lika bra ;)
johannakkarlsson @live.se

Anonym sa...

Mitt favorit doftljus är maison-candle-mandarino-cannela...doftar helt enkelt underbart=)

Lindaagbg@yahoo.se

Anonym sa...

Åh vilken härlig tävling! Min favorit är definitivt Saijo Persimmon, doftar nystädat och sådär underbart hotellyxigt!

louiseklasson@hotmail.com

Tack för en finfin blogg!

Anonym sa...

Åh, vilken som. Tror nog alla luktar fantastiskt./ Eva
j_eforsman@passagen.se

Anonym sa...

Har ju aldrig provat på Voluspa ljus, men min favvo doft av alla ljus är vanilj.
Håller tummarna för tur
sofi1980@msn.com

Anonym sa...

Crisp champagne och pink citron är året om favoriter men nu i juletid lockar mandarina cannelo mest. Underbara ljus som sprider väldoft även släckta.
catharina.bergmark@hotmail.com

Saija sa...

VANILJ!!! Det finns ingen doft som är godare än vanilj!
Jag använder det som rökelse, doft på sköljmedlet, som parfym, på läpparna...
Så varför inte ett ljus med? :)
Håller tummarna!

Anonym sa...

Jag köpte mitt första Voluspa för två veckor sedan,doften var Crisp Champagne,en helt underbar doft.inte så påträngande utan bara som en ljuvlig bakgrundsdoft.jag skulle gärna vinna ett till ! Håller tummarna ! kerstin.annika@gmail.com

TC sa...

Ååå vilken mysig tävling. Jag har ju bara läst om ljuset på alla möjliga bloggar. Men faktiskt aldrig fått chansen att ens lukta på ett. Men CHAMPAGNE ROSE låter ju underbart, bara namnet låter ju så där härligt upp-piggande och säkert alldeles perfekt för en grå dag =)Skulle så gärna vilja vinna, hoppas hoppas hoppas =) Annars går de bra me vilken doft som, vore såå kul att äntligen få testa ett =) Kram TC
Min mail är Theres_tc@hotmail.com

Anonym sa...

Har ofta tummat på ljuset Chrisp Champagne som doftar ljuvligt! Och inte blir det sämre av att själv glaset är jättesnyggt..!
annaahman@hotmail.com

Anonym sa...

-Det finns ljus och så finns det Volyspa,tycker om Bella socre doft och tallbarrsdoft men alla ljus är ju så lyxiga.Ha en fin fortsatt vecka alla♥
/Maria
vastersel149@telia.com

zara sa...

Crisp champagne är favoritdoften på Voluspa-ljus, i verkligheten är det inte så ofta jag går runt och sniffar på flaskor dock ;) Min favorit när det kommer till vardagsdofter är lime, riktig lime som är uppskuren. Försöker ha en tillbringare med vatten o lime framme, men det är liksom inte doftljus-sensation av det tyvärr... håller tummarna!

Anonym sa...

Min absoluta favoritdoft är nytvättade lakan som torkat ute i vårsolen, mmmmmmmmm

kristin.johansson@home.se

Malin Landén sa...

Min absoluta favoritdoft är bebisdoften! Finns ju inget mysigare än att mysa med och sniffa på en liten baby.

Men när de kommer till doftljus är Corta Maison Makassar Ebony & Peach från Voluspa en stor favorit! Den skulle jag vilja vinna :)

Kram Malin Landén
Malinlanden@hotmail.com

Anonym sa...

Bland alla dessa härliga ljus med underbart lyxiga dofter och förpackingar, så är Pink Citron min absoluta favorit. Gärna i den stora glasburken.
/KIA
evakia@hotmail.se

Emelie / mlips.devote.se sa...

Vilken kul tävling!
Min absoluta favorit av Voluspa´s dofter är Suede Blanc och mitt senaste tog slut för någon månad sedan så vore ju perfekt!

min mailadress är: mli.karlsson@gmail.com

Anonym sa...

Chrisp champange är min favorit doft! Så underbar :)
Hälsningar Mia
mia.h87@hotmail.com

Anonym sa...

Favorit doften bland Voluspa ljusen är French Bourbon vanille pga den goda doften och den fina glasburken. Skulle jag vinna detta doftljus så skulle min 15 åriga dotter få det, då hon önskat sig just detta ända sen i somras! :)
Hälsningar Ankie

ankie.rosen@gmail.com

Julia Vinberg sa...

Min favoritdoft är "crisp champange" som sprider sig mjukt genom hela huset!

Mittgodastefinaste sa...

Vilken underbar lyxig tävling du bjuder på!

Vintertid är min favvo Crisp Champagne!

Håller nu alla tummar!

Min mail: mittgodastefinaste@gmail.com

Önskar dig en fin vecka!

Kram Jenny

Anonym sa...

Hej, jag älskar doften av Crisp Champagne, doftljuset ska jag tända när yngsta sonen kommer hem över julen. Det är han som " lärde " mig att gilla Volupsa doftljusen. Vi har samma favorit Crisp Champagne. Min mail adress: maggan54@gmail.com

Marita sa...

Chrisp Champagne 🍸marita-holm@hotmail.com

Miss Linda sa...

Jag har aldrig ägt ett ljus från Voluspa. Crisp Champange verkar populär så skulle vara spännande att få känna rummet fullas av just den doften.

Ha en fin dag, Kram Linda.

misslinda@telia.com

Anonym sa...

CRISP CHAMPAGNE Läcker!
Maud Lindberg maude@tyfonmail.se

Maria sa...

Crisp champagne är min absoluta favorit!

Maria.rikner@gmail.com

Anonym sa...

Hej,
Min favorit doft från Voluspa är Bourbon vanille.
Vill så gärna ha den till min och min mans nya lägenhet.

Denise.gunes@live.se

Anonym sa...

1. Min absoluta favoritdoft är crispy champagne.
2. pedragustafsson@gmail.com

Anonym sa...

Crisp Champagne helt klart favoriten, luktar så gott!

Jessica Hellström
jessica_hellstrom@hotmail.com

Anonym sa...

Min favoritdoft vid den här tiden på året är mandarin/kanel vars doft sprider en härlig julkänsla i huset!
Hälsar
lisbethsolberg@hotmail.com

Petra Nordeng sa...

Hej,
Har aldrig doftat på dessa ljus men Maison metallo Candle,Saijo persimmon låter ljuvlig.
petranordeng@hotmail.com

Anonym sa...

Mmm...min favorit...French Bourbon Vanille... ♥♥♥
Min mailadress: paradizet33@gmail.com

Kram Sofia

Anonym sa...

Hej!
Crisp Champagne är min favvodoft!
Tack för en underbar blogg!
Kram Cecilia
cecilia.sjoblom@mail.com

Anonym sa...

Hej! Åhh vilken kul tävling! :) Min favorit är Crisp Champagne. Vacker att titta på och doftar fantastiskt!

Hoppas du får en fin jul!

Mvh Anna

a.backlund_@live.se

Mathilda sa...

ÅH, min klara favorit är voluspa crisp champagne! Den älskar jag :)

Mejl: mathilda.sverkers@hotmail.com
KRAM MATHILDA

Marie sa...

Som de flesta är min favorit Crisp Champange! =)

kyrias.marie@gmail.com

Anonym sa...

Hej, min favorit och den enda jag provat är Mokara den dofta jumie och så är burken såå snygg!!

Viktoria
bruks68@hotmail.se

Anonym sa...

Hej! Min favvo är absolut voluspa pink citron, doftar ljuvligt, mumma för själen! Kram Linda Linda.christian@aol.com

Ulrica sa...

Finns många favoriter bland Royal Designs ljus, men min absoluta favorit är:
1. Corta doftljus, French Bourboun Vanille
2. ulrica.holmbom64@gmail.

Tina sa...

Har inte någon favorit då jag aldrig faktiskt haft något Voluspa ljus, men ååååååh så gärna jag skulle vilja prova ett. Crisp Champagne har jag suktat efter länge, men förpackningen till French Bourbon Vanille var ju superfin! :-) Min mailadress är tina.eliasson67@gmail.com
Hoppas på jättetur! :-)

Anna sa...

1) Crisp champagne från Voluspa är en favorit här hemma. Snygg förpackning och fantastisk doft!
2) anna@prickenoverlivet.se

Petra sa...

1) Min absoulta doftljusfavorit (alla märken och kategorier) är Voluspas Crisp Champagne! Den doftar så ljuuuuvligt!

2) petra_pao@hotmail.com

Petra sa...

Hej, vilken rolig tävling. Dessa underbara ljus.
Jag skulle vilja ha ett Crisp Champagne ljus.
Doftar ljuvligt.
Det hade vart en fin julklapp. :)

Önskar dig en fin jul.

Mvh. Petra Lundin
petralindqvist@hotmail.com

Anonym sa...

CLASMANDARINO CANNELA, MEN HEMMA I VÅRAT HUS HOS OSS KALLAS DET CANNELONI MACARONI OCH DOFTAR UNDERBART ÅRET RUNT

Tack för jättefin blogg från charlotte.gattzen@skandia.se

Anonym sa...

Min absolut bästa doft är nog, crispy CHampagne

Tack för en jättefin blogg,
Kram Lenalindberg66@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Min favoritdoft är: Eden och Pear
Min mail är: missjeanettes@hotmail.com

God Jul och tack för trevlig läsning! =)

Anonym sa...

Min absoluta favoritdoft är Crisp Champagne. Håller tummarna...
annie.wennberg@gmail.com

Ulle sa...

Hej! Min absoluta favorit både doft och utseendemässigt är Mokara. Håller tummarna hårt och hoppas på tur...

Stor kram från Ulrica

ul_jonsson@yahoo.se

Sara Sjöström sa...

Åh, älskar doftljus! Har trots det faktiskt aldrig haft eller luktat på ett ljus från just Voluspa, men "Corta Maison Candle Branche Vermeil" verkar riktigt intressant. Sen om doften inte skulle falla mig i smaken hade jag ändå haft det som en detalj i inredningen, bara för att behållaren är så otroligt snygg! :D

sarasjostrom@hotmail.com

Carin sa...

Min favorit är Crisp Champange absolut!
Ha en fin dag :)

Maria sa...

Åh ja tack! Lyxigt o härligt!

Nazima sa...

Hej fina Mia!

Åter ett stort tack för Sveriges bästa blogg!
Min favorit från voluspas doftljus är crisp champagne.

nazima.josefsson@gmail.com

Stor kram!

Sabina Sarin sa...

1. FRECH BOURBON VANILLE är min favoritdoft
2. sabina@sarin.fi

Tack för en trevlig tävling!
kram sabina

Regina sa...

Hej!

Min favoritdoft är French Bourbon Vanille.

Min mejladress är regina.rosengren@hotmail.com

Hoppas på tur!!

Linnea Melin sa...

Min absoluta favorit är Crisp champagne. Doftar ljuvligt och snygg utsida! Två i ett!
Linnea.melin@telia.com

Anonym sa...

Min son har ett litet veck i nacken, precis där hans små lockar möter tröjkanten. Där luktar det kärlek i sin renaste form. Doften berusar mig varje dag och är min favortdoft i hela världen!

kristin_persdotter@hotmail.com

Karolina Bende sa...

Jag som många andra tycker också allra bäst om Crisp Champagne men tycker också mkt om Gardenia Colonia! Jättefint soffbord ni hade köpt!!

Karolina Bende sa...

Glömde ange mailadress: karolina.bende@gmail.com

Anonym sa...

Åh vilken härlig tävling!
Jag har mest kört med Voluspas lavendeldoft hittills, men skulle väldigt gärna vilja pröva apricot & aprilia.
Nu skall den här trötta småbarnsmorsan hålla timmarna för lite glamour i vardagen!
Tack för fin blogg!
Hälsningar Anna
Anna@gryttby.se

Erik sa...

Min favvo är utan tvekan Corta Maison Candle i doften French Bourboun Vanille.
Doftar himmelskt, går inte beskriva måste bara upplevas.

ronnblom.erik@gmail.com

alexochcarin sa...


Just nu eldas de för fullt med detta:

https://alexochcarin.wordpress.com/2014/12/07/andra-advent-och-en-doft-av-jul/

voluspas mandarino cannela, ljuvligt till jul:)
det är snart slut... så jag önskar mig ett nytt sådant!


Sista sekunden att tävla:) men jag hann! Fin tävling Mia. Doftljus kan man ju inte ha för många av!!!
Kram från Alex