söndag 14 december 2014

TÄVLING - VINN EN LYXIG MORGONROCK FRÅN BEACH HOUSE









Välkommen 3:e advent!





Denna adventssöndag är det dags för ytterligare en fin fin tävling! Denna gång ligger det en superlyxig morgonrock från Beach House i potten (värde 799:-). Vi alla här hemma har faktiskt dessa härliga morgonrockar, som är något utöver det extra när det kommer till mjukt och gosigt och de passar perfekt att ta på sig nu vinteriga dagar när man tassar ner till adventsfrukosten!






Det enda du behöver göra för att delta i denna adventstävling är att:


1. Svara på frågan - Vad heter Beach House kollektion med plädar och Rugs? (Kika in på hemsidan för att hitta svaret!;)

2. Lämna svaret tillsammans med din mailadress i kommentarsfältet här.


Tävlingen pågår tom. Torsdag 18 December. Därefter dras en vinnare! 
(ev. vinstskatt betalas utav vinnaren)




LYCKA TILL!









129 kommentarer:

malincatrin sa...

Vilken trevlig vinst. Har börjat snegla allt mer på dessa nu i höst.. Kollektionen heter alpaca line.

malincatrincarlsson@gmail.com

krukan sa...

Alpacka Line. Med vänlig hälsning, Mirjam mirjamgotteberg09@gmail.com

Hemm@byGaby sa...

Hej!
Önskar en fin 3:e advent.
Svaret på frågan är : Alpaca Line
Håller tummarna:-)
gaby.reinholdsson@telia.com
Mvh Gaby

Louise (louisepalo@hotmail.com) sa...

Alpaca line throw :-) vill sååå gärna vinna!

Anonym sa...

Hej,
Beach House kollektion med plädar och Rugs heter Alpaca Line.
Inger.elfwing@hotmail.com

Med Vänlig Hälsning
Inger

Anne-Mari Gabrielsen sa...

Vilken fin vinst!
Kollektionen heter Alpaca Line.
annemarigabrielsen@gmail.com

mittdittovitt sa...

Åh vilken härlig vinst! Alpacka line är svaret :)
Mvh Fia

mittdittovitt@outlook.com

Therese sa...

Åh så underbart mysigt! Kollektionen heter såklart Alpaca Line. Håller tummar och tår. �� Thereseahl@hotmail.com

Anonym sa...

Åh vill vinna!!! Kollektionen heter Alpaca Line. Hoppas på denna underbara julklapp !! Sofia.idin@hotmail.com

monikanen sa...

Kollektionen heter alpaca line.

Tänk om man hade turen på sin sida.
Jag skulle svida om direkt till denna härliga morgonrock och bara njuta:)

Anonym sa...

Svaret är Alpaca Line! God Jul!! :-)

skillermo@hotmail.com

AnnChristine sa...

Hej!
Kollektionen heter Alpaca Line.
God Jul! :)
Många hälsningar
annchristineandersson@hotmail.com

Anonym sa...

Kollektionen heter Alpaca line.

Håller tummarna hårt!!

God jul! Kram Pernilla

pillan.henriksson@hotmail.com

Malin sa...

Kollektionen heter Alpaca Line <3
Ljuvlig julklapp!
palm_malin@hotmail.com

♥Linda♥ sa...

Vad trevligt med tävling! Jag vill gärna vara med.
Kollektionen heter Alpaca Line

Önskar dig en finfin jul!

linda_starby@telia.com

Isabella Jansson sa...

Har länge önskat mig en morgonrock från Beach house. Hållet tummarna på att få äga denna fining:)
Svaret är Alpaca Line.

isabella_jansson@hotmail.com

Anonym sa...

Beach House kollektion heter Alpaca Line. Med vänlig hälsning, ulrikaviklund@hotmail.com

Anonym sa...

Alpaca Line.
God jul önskar nylund.johan@gmail.com

Petra sa...

Alpacka line är svaret!

petra_pao@hotmail.com

Anonym sa...

Beach House kollektion med plädar och Rugs heter Alpaca Line.
God jul håller tummarna madmagoo@gmail.com

Anonym sa...

Kollektionen heter Alpaca Line.

God jul och gott nytt år!

Önskar
Nettan (nettskie@hotmail.com)

Fru Jacobsson sa...

Vilken mysig tävling, klart man vill vara med.
Kollektionen heter alpaca line som du frågar efter.

Håller tummar & tår!

bodilnyman@yahoo.se

Anonym sa...

Hej!
Kollektionen heter "Alpaca Line".
Bästa hälsningar och God Jul! Ulla Andersson
ullaa@telia.com

Anonym sa...

Alpaca Line
Varma hälsningar/Sarah

sarah.albinsson@gmail.com

Anonym sa...

Alpaca Line
Varma hälsningar/ Sarah

sarah.albinsson@gmail.com

Lina sa...

Kollektionen heter Alpaca Line.
Håller tummarna att det här blir mysplagget för mig i jul!

Anonym sa...

Åååååå vad härligt med en morgonrock, den skulle jag vilja ha!!! Svaret är Alpaca Line. Kram/ Linda Linda.christian@aol.com

Anonym sa...

Kollektionen heter Alpaca Line

God Jul
Anitha Södervall
anitha.sodervall@bredband2.com

Regina sa...

Vilken fin vinst!

Kollektionen heter Alpaca Line.

regina.rosengren@hotmail.com

Anonym sa...

Den heter Alpaca Line!

Håller varenda tumme jag har, vilken drömvinst. God jul!

/ Liv
livbramford@hotmail.com

Sandra sa...

Åh vilken härlig vinst! Kollektionen heter Alpaca Line.
Tack för en härlig blogg och godjul! / Sandra

sjolandsandra@gmail.com

Anonym sa...

Svaret är Alpaca Line. God Jul!
m.medeen@outlook.com

Anonym sa...

Alpaca Line!

Tack för en fin blogg!

louiseklasson@hotmail.com

Marita sa...

Alpacka Line. Äger inte ens någon morgonrock nu håller
Jag tummarna hårt för vinst. marita-holm@hotmail.com

Anonym sa...

Alpaca Line

Vilken härlig blogg du har! God Jul & Gott Nytt År önskar
Lhena@telia.com

Anonym sa...

Åhhh älskar beach house en morgonrock i deras underbara kvalité hade ju inte varit helt fel att vinna. Alpacka Line heter den. Kram Ewa.
thea0158@hotmail.com.

Anonym sa...

Kollektionen heter Alpaca Line! Håller tummarna för en vinst!

Tack för en väldigt fin och inspirerande blogg!
Ssofiakolehmainen@hotmail.com

Anonym sa...

Alpacka Line
Den här skulle sitta fint
God Jul
evegard.h@telia.com
/Ann-Sophie

Johanna Eriksson sa...

Vilken härlig tävling :) Serien heter Alpacka Line.

Kram & trevlig advent!
johanna__ericson@hotmail.com

Anonym sa...

Underbar! Annat än svågerns gamla avlagda som börjar gå sönder... Kollektionen heter Alpaca Line. Hoppas jag varit riktigt snäll i år! God Jul!
marie-louise.arnholm@skovde.se

Anonym sa...

Precis vad jag önskar mig till dessa kalla mornar i vårt hus.
Kollektionen heter Alpaca Line.
Annaliljekvist@hotmail.com
/Anna Pernryd

Anonym sa...

Kollektionen heter Alpaca Line Perfekt plagg att ha på sig både på morgonen och kvällen, när man vill mysa.
Mail address: maggan54@gmail.com
God Jul önskar Ingegerd

Anonym sa...

Alpacka line heter kollektionen. Gud så mysigt att få vinna denna härligt mjuka rock. Och vit är den också. Kan inte bli bättre. Mvh inger.grundmann@gmail.com

Anonym sa...

Alpaca Line.
Hallojhelly@gmail.com
Mvh//Helena

alexochcarin sa...

Men herrejösses!
Tänk om tomten slipper komma till mig i år! Mia- en sån gosig sak är ju preeeciiiis vad jag önskar mig!
Så nu hoppas jag att jag varit tillräckligt snäll;)

Stor varm julkram!
/Alex
Alexocarin@gmail.com

alexochcarin sa...

Haha, så till mig av den fina vinsten att jag glömde svaret- ALPACA LINE!!!

/Alex. Igen:)

Karin H sa...

En sån trevlig tävling! Kollektionen heter Alpaca Line.
karin.hilbertsson@gmail.com

/Karin

vitagavlar.blogspot.com sa...

Åh, vilken finfin vinst! Precis vad jag önskar mig av tomten, fryser jämt!
1. Kollektionen heter Alpaca Line
2. tord@live.se

Ha en fortsatt fin 3:e Advent! Hälsning från Lisa

Vitt och Blått sa...

Den heter Alpaca line. Håller tummar och tår!! Kram Ewa - jordgubbar_@hotmail.com

Bromans Bravader sa...

Åh så klart jag vill vara med.
Alpaca line heter serien.

kram Jannike
(jannikecb@gmail.com=

zara sa...

Kollektionen heter Alpaca Line.

zarasvensson@spray.se

Hemma på Sjuan sa...

Vilken rolig tävling! En sån fin morgonrock skulle jag gärna gå här hemma och mysa i. Kram Suss

Hemma på Sjuan sa...

Opps glömde att skriva svaret, alpaca line heter serien... Kram Suss

Anonym sa...

Underbar tävling!
Alpacka line är svaret.
evabjohansson75@gmail.com
Kram Eva

Jeanette Östling sa...

Åh den vill man ju verkligen vinna. Vilken julklapp😊 svaret är Alpaca Line. Min mail: Jeanetteberntsson@yahoo.com

Anonym sa...

Alpacka line :)
Åååå, vilka underbara tävlingar du har. Detta hade varit den lyxigaste julisen... Håller tummar och tår.
Kram Kia
Evakia@hotmail.se

Anonym sa...

Alpacka line :)
Åååå, vilka underbara tävlingar du har. Detta hade varit den lyxigaste julisen... Håller tummar och tår.
Kram Kia
Evakia@hotmail.se

Anna-Maria sa...

Åh så mysig!
Svaret är Alpaca line!

amcn1974(a)hotmail.com

Lina sa...

Glömde visst mailen i min kommentar.
Rätt svar är Alpaca Line.
lina.wiss@hotmail.com

Anonym sa...

Alpaca Line.
Tänk att få den här i julklapp till min sambo..
Mattias.suup@gmail.com

Lisa Öberg sa...

Alpacka Line.

Åååh vilken drömvinst!

håller tummarna,

Kram!
Lisa

lillategelhuset@gmail.com

Anonym sa...

Alpaca line!

Helena9a@icloud.com

Anonym sa...

Underbar tävling! AlpacaLine är det som gäller! / Kram Karolina, l-k@spray.se

Anonym sa...

Hej,
Alpacka line är svaret.
Wiklundarna@hotmail.com

Anonym sa...

Åh,vilket underbart pris ! Rätt svar är Alpaca Line.
kerstin.annika@gmail.com

Maria sa...

Alpaca LIne är svaret .
En mysig och gosig rock att ta på efter
ett skönt spabad vore inte fel.

doktarestaaf@hotmail.se
// Maria

Anonym sa...

Kollektionen heter Alpaca Line!

Maria Nyström

Anonym sa...

Hej!!

De heter Alpaca Line..
Håller tummarna på att jag vinner en mysig morgonrock :)
helena7119@hotmail.com

Kram Helena

kim sa...

Kollektionen heter Alpaca Line och min epostadress är kim.hammarstrom@gmail.com

Anonym sa...

Hej, kollektionen heter alpacka line!
Med vänlig hälsning
Mia
Miapettersson2000@yahoo.se

Anonym sa...

Svaret är Alpaca Line.

Är GÄRNA med och tävlar om denna gosiga lyx :)

Hälsningar
Paola Allegrini

paola.allegrini@ymail.com

Anonym sa...

Svaret är: Alpaca Line.
sofi1980@msn.com

Håller tummarna för vinst!

Anonym sa...

oj,oj,oj den ena härliga tävlingen efter den andra,,,,,provar väl o får se om turen finns med mig denna gång,,,hoppas kan man ju alltid,,,och sen svaret,,,alpaca line,,,,,Med vänlig hälsning annelie.pesa.persson@telia.com

Anonym sa...

Alpacka Line
juliawwallin@hotmail.com

:)

Adela sa...

Men ååååå....en morgonrock står överst på min önskelista, så nu håller jag tummar och tår!
Alpacka Line är svaret!
Guuuud så fin den är, måtte jag få värma mig i en sån skönhet framöver:)

Kramar
Adela

Anonym sa...

Hej!

Alpaca Line är svaret. Jag behöver verkligen en ny morgonrock så denna vore en dröm att vinna!

Hälsn Mia
mia_nygard_@hotmail.com

Suzy Hedin sa...

Halkade in hos dig och fick se denna tävling med såå fint pris så jag hänger på:) Svarar Alpaca Line och håller tummen.

Stina Svalin sa...

Jag in på din blogg gick, en tävling jag syn på fick. Jag kunde den ej motstå, Beach House hemsida gick jag in på. Alpaca Line är namnet kollektionen bär, åh vilken dröm den är! Min mailadress är info@stinasvalin.com,att vinna denna tävling är allt jag drömmer om!

GOD JUL!

Anonym sa...

Hej! Kollektionen heter Alpaca Line. Med vänlig hälsning Jenny jennyfbio@hotmail.com

Anonym sa...

Vilket pris..!

Serien heter Alpaca Line.

Hoppas, hoppas...

annaahman@hotmail.com

Mia Rosén sa...

Kollektionen heter Alpaca Line!
Jag håller alla tummar för att just jag vinner denna lagom till julledigheten!

Adress maran_83@hotmail.com

vitthusmedrosaknutar.blogspot.se sa...

Åh det skulle vara så mysigt att mysa och gosa in sig i dessa nu till julledigheten. Hoppas så klart på tur. Kollektionen heter "Alpaca Line".
Kram Susanne

susanne.mats@compaqnet.se

Anonym sa...

Men ååh vilken fin julklapp det skulle vara att få vinna denna mysiga morgonrock.
1. Svaret på frågan är ju Alpacka Line.
2. frokenfjaril@bredband.net

// Bella

Anonym sa...

Alpaca Line heter kollektionen. God Jul önskar pedragustafsson@gmail.com Pedra Gustafsson

Anonym sa...

Det heter alpaca line! Nu skall jag hålla tummarna tills de vitnar;o).
Hälsningar Anna
Anna@gryttby.se

Maria i Lilla villa vita sa...

Åh, vilken härlig vinst! Håller tummarna!

Svar: Alpaca Line

Info@lillavillavita.se

Kram Maria

Emelie sa...

Alpaca line
mli.svensson@gmail.com

Petra sa...

Alpacka line heter serien. Min mailadress är petra_kohl@hotmail.com. God jul🎄🎅

Petra sa...

Alpacka line heter serien. Min mailadress är petra_kohl@hotmail.com. God jul🎄🎅

Anonym sa...

Alpacka Line :)

molntuss__@hotmail.com

Kram Linda

Anonym sa...

Svaret är Alpaca Line. Tack för en bra blogg!
/Alexandra.lidberg@gmail.com

Anonym sa...

Att få chansen att mysa runt i en ursnygg morgonrock.... Jag är gärna med. Serien heter Alpacka Line.

Vänliga Hälsningar Linda (misslinda@telia.com)

Åsa sa...

Kollektionen heter Alpaca Line
Håller tummar och tår, så är det kanske jag som i snyggaste morrisen snart går ;-))

Åsa
asa.hallin@telia.com

Anonym sa...

Hej! Tack för en superinspirerande blogg!
Beach House kollektion med plädar och Rugs heter Alpaca Line.
jenny_solberg@hotmail.com
Krya på dig!

Anonym sa...

Alpacka Line
Gustafsson.yvonne@telia.com

Ha en trevlig advent o God Jul

Yvonne G

Anonym sa...

Hej!
Fin tävling :-)
Alpaca line

designkarinnilsson@live.com

Hälsningar
Karin Nilsson

Anonym sa...

Åhhh vilken underbar tävling!! Precis en sån morgonrock jag önskat av tomten. Svaret på frågan är Alpaca Line!

Jessica.karlsson82@outlook.com
Kram kram

Anonym sa...

Hej! Den heter Alpaca Line.
Hoppas på tur och önskar dig en riktigt God Jul!!
Hälsningar Susanne

susanne.snare@hotmail.com

Anonym sa...

Kollektionen heter Alpaca Line

johannasjoholm@hotmail.com

Hälsningar
Johanna

Anonym sa...

Hej!

Den fina kollektionen heter Alpaca Line.
Håller tummar och tår!

Hoppas du och din familj har en härlig jul.
God Jul!

Kram Ida i Småland

ida.karlsson84@hotmail.com

Anonym sa...

Den fina Kollektionen heter Alpaca Line!
Håller tummar och tår!

God Jul!

Kram Ida i Småland

ida.karlsson84@hotmail.com

Anonym sa...

Svar: Alpaca Line

God jul från Hälsingland❤️
asalindevall@hotmail.com

Anonym sa...

Vilka härliga plädar!

Svar: Alpaca line

God Jul från
anette.askenbom@ptj.se

Anna sa...

Vilken fantastisk vinst i potten!
1) Alpaca Line
2) anna@prickenoverlivet.se

Trevlig vecka!//Anna

Marie sa...

Kollektionen heter Alpaca Line

God Jul från
marie780601@gmail.com

Anonym sa...

Alpaca Line

linnshem@gmail.com

Anonym sa...

Trevlig advent! Svaret på frågan är Alpaca Line.
paula.goranssonbrolin@skara.se 🎅🎄

Anonym sa...

åh, vilken underbart mysig och härlig julklapp det skulle var....

Svaret är Alpaca Line

maria_thorstensson@hotmail.com

Mikaela sa...

1. Svaret är Alpaca Line.

2. Min mail: mika_ela@hotmail.com

Hade varit underbart att mysa runt i en sådan rock! ;)
Tack för en fin tävling och blogg! Kram

Anonym sa...

Hej

Vore ljuvligt för en frusen mamma här :)

Svaret är: Alpaca line.

mariebrev@hotmail.com

Malin sa...

Alpaca Line

malin.mellblom@comhem.se

Jenny sa...

Åååh, en sån skulle jag kunna byta ut min gamla morgonrock mot :D svaret är alpaca line. Min mail är jennyripa85@gmail.com

På Selmas gata sa...

Men oj, jag tycker jag kikar in ofta, men denna tävling hade jag ju helt missat;) Svaret: Alpacka Line!
Kram/tanja

Anonym sa...

Alpaca line
anna-klang@hotmail.com

Anonym sa...

Alpaca Line. :)

Kram!
mirva.kantola@hotmail.com

Anonym sa...

Åh, denna hade varit så roligt att vinna - jag och min sambo har precis gjort totalrenovering i vårt hus och ska flytta in där början av nästa år... Då hade ju denna varit superbra att smyga omkring med och tända brasan och njuta av vårt nya fina hus!!

Och svaret på frågan är Alpaca Line :-)

natherangelica@hotmail.com

Anonym sa...

Alpaca line är svaret. Håller tummarna att denna gobit blir min katjoh1975@hotmail.com

Sanna sa...

Svaret är: Alpaca Line! :-)

Mail: Pyret_91@hotmail.com

GOD JUL till dig & din familj :-)
Sanna

Anonym sa...

Alpaca line heter den urfina kollektionen!
Passar på att tacka för en fin och inspererande blogg!
God jul!
helene-c-.com@ hotamail. com

Anonym sa...

Alpaca line heter den urfina kollektionen!
Jag vill passa på att tacka för en fin och inspirerande blogg!
God Jul & Gott nytt år!
Och krya på sig såklart! Hälsningar Helene

helene-c-.com@hotmail.com

Helena sa...

Alpaca Line heter kollektionen.
Så fin att mysa i är morgonrocken.
Hoppas ni kryar på er!
hnaes@spray.se

Anonym sa...

Vilken julklapp! kanske, kanske...:) Alpaca Line!
sara_stromsholm@hotmail.com

Annica ahl sa...

Hej
Alpaca line heter det
Oliver0619@hotmail.com
Kram Annica

Josefin sa...

Kollektionen heter: Alpaca Line. Jag håller mina tummar och tår för att den underbara morgonrocken får flytta hem till mig. Hoppas att du snart är frisk och kry igen!Ingefära, honung och citron i varmt vatten är mitt tips. Kram från Josefin josefinberggren@yahoo.se

Emelie sa...

Alpaca line svarar jag i sista stund ;)
oberg.emelie@gmail.com

nina sa...

Svar- Alpaca line
Nina.wallin@storuman.se

Anonym sa...

God kväll!
Har fyra döttrar om dom ska få varsin morgonrock i julklapp, så inte vore det helt fel att mamman också skulle få en morgonrock i "julklapp" Kollektioenen heter Alpaca Line God Jul! Kram från gunilla.engfors@telia.com

Anonym sa...

Hej
Vilken julklapp detta hade kunnat vara :-D
Alpaca line heter linjen,
Elin.varga@hotmail.com
Kram!

LILLA MÖBELVERKSTAN sa...

Kollektionen heter Alpaca Line.
Ser underbart härlig ut! Krya på er allihopa! Hälsningar Victoria
victoria.stedt@glocalnet.net