onsdag 3 december 2014

SMÅ ÄNGLAR








Dessa små änglar ska få hänga i vår gran i år tillsammans med massa annat fint. De kommer från Maileg och jag hittade dom här hos Ellis Corner. Har ni förresten bestämt vad ni ska ha för gran i år? Rödgran eller en kungsvariant? Vi har ju i många år haft kungsgran (de är ju ganska tacksamma eftersom det inte barrar så himla mycket!) och jag tror om vi hittar en fin att det kanske får bli en sån i år med fast jag funderar även på om man kanske förnya sig och köra på en "vanlig" gran? Mysigast skulle hur som helst vara att få hugga sig en alldeles egen, och jag vet just ett ställe här utanför stan där man kan få göra det, får se om det blir så i år!



KRAM








6 kommentarer:

Eva B sa...

Superfina änglar! Funderade själv på att beställa några men det har inte blivit av. Är du nöjd med dom?

Har inte bestämt angående gran alls, vi har inte ens en julgransfot. ;)
Det måste man kanske köpa först. hehe
Men jag har även funderat lite på att ha en liten gran i kruka istället kanske. Jag får se.

Ha en trevlig kväll!

Kram Eva

Anonym sa...

Superfina!

Anonym sa...

Berätta varför du inte visar alla kommentarer!

Anonym sa...

Hej!

Har just köpt house doctor lampan du har. Ser att du har en stor lampa, själva ljuskällan, var får jag tag i en sådan?

Mvh/ Pernilla

MITT VITA HUS sa...

Pernilla. Vi har köpt den stora glödlampan på Ljusexperten, det var dock ett bra tag sedan, den hängde i vår Tine K lampa förut!

Kram

M



Anonym sa...

Tack snälla du för snabbt svar!

Ha en trevlig helg/

Pernilla